מאיר לבריאות

כישף את דודו אהרון: "עבדתי בביטחון עד שאמא באה בחלום"

הוא הוזעק לעזור לאמו של הזמר במלחמה נגד הכלה שלא רצתה, והוא בטוח שלגיטימי לשלם 5,000 שקל להסרת כישוף. תכירו את "מאיר לבריות"

פורסם בתאריך: 4.11.17 12:03

אם הייתם שואלים את "מאיר לבריות" לפני ארבע שנים איפה הוא רואה את עצמו בעתיד הוא בטח לא היה משיב "מכשף". באותו הזמן הוא התגורר עם אשתו ושלושת ילדיו באילת, ושימש כקצין ביטחון של רשת בתי מלון. אלא שלפני ארבע שנים אמו נפטרה. "במהלך השבעה אמא שלי באה אליי בחלום והורתה לי לעזוב את כל מה שעשתי כדי שאוכל להתמסר לעזרה לאנשים", הוא מספר, "סיפרתי לאשתי רבקה על החלום הזה והיא אמרה לי מיד שהיא מאחורי וככה התחלתי".

עד אותה התגלות בחלום, הוא הסתפק בשם שנתנו לו הוריו מאיר מסילטי. "מגיל צעיר יכולתי לראות דברים על אנשים, אבל מעולם לא חשבתי שאעסוק בזה. אחרי שהחלטתי לייעץ לאנשים בעזרת הכוחות שלי, התחלתי להסתובב ברחבי הארץ והגיעו אליי אנשים, שמיד ראיתי מה הבעיות שלהם".

רק אל תקראו לו רב. "מאיר לבריות" עם אלי ישי

"מאיר לבריות", שמתגורר בראשון לציון, מסרב בתוקף להיקרא רב, ומתעקש שהוא בסך הכל מכוון ומייעץ. "אני לא מחזיר בתשובה או דברים כאלה, אלא רק פותר בעיות", הוא אומר, "אנשים אומרים לי שאני המראה שלהם, ופונים אלי כל הזמן", הוא אומר. ועבור התבוננות במראה שמספק מאיר הוא גובה על מפגש ראשוני 350 שקלים ומעלה – תלוי בסוג הייעוץ והסרת כישופים בין 1,000 ל-5,000 – תלוי במיקום שבו נערך הכישוף.

התעריף שלך לא קצת מוגזם?
"אשה שהולכת למנתח פלסטי ומשלמת אלפי שקלים על ניתוחים בלי להתמקח זה לגיטימי? אז גם השירות שלי שווה ועולה בהתאם".

מי שמוכן לשלם למאיר ולא מעט כסף הוא הזמר דודו אהרון, שנקלע למשבר מתוקשר לאחר שאמו של הזמר יצאה למלחמה נגד בת הזוג של בנה. אז, לפני יותר משנה, מול מצלמות הטלוויזיה, הגיע מאיר לבית ההוריו של אהרון כדי לבצע בהוריו טקס גירוש כישופים. "פנה אלי בזמנו איש יחסי ציבור מראשון שאני לא מכיר, וסיפר לי על המשפחה של אהרון", מגלה מאיר, "בזמנו אני אפילו לא הכרתי אותו ולא ידעתי שהוא זמר, כשהגעתי לשם היו מצלמות שתיעדו את זה אבל זה ממש לא היה יוזמה שלי".

וכמה שילמה אמו של דודו, ציפורה אהרון?
"הם לא שילמו, ריחמתי עליהם, אחרי הסבירו לי שדודו סגר להם את הברז והבנתי שאין להם כסף".

ומה אתה חושב על אמא של דודו?
"בניגוד לכל מה שכולם חושבים, היא בסדר גמור, זו הטעות של כל כך הרבה אנשים. היא לא בן אדם אינטליגנט, זה נכון, אבל היא עשתה הכל מכאב".

ודודו דיבר איתך אחרי זה?
"לא. הוא קצת כעס עלי, באחד הראיונות הוא אמר ש'עם רב כזה הרבנים בשמיים מתהפכים', והוא ניסה להעביר מסר שכאילו עשינו תרגיל לאמא שלו. עם יד על הלב אני יכול להגיד שזה ממש לא המצב, ריחמתי עליהם כששמעתי על המצב והחלטתי לתרום את הכישוף ולא לקחת על זה שקל".

אז אתה מצדיק את הפעולה?
"אני חושב שהפעולה הוכיחה את עצמה וזה מה שמשנה. עובדה, אחרי שדודו אהרון התארס עם בת הזוג, הוא עזב אותה".

אני מניח שבטח אמרו לך יותר מפעם שאתה מנצל אנשים שנמצאים במצב של חולשה.
"זה מעליב, זה פוגע, אנשים שמגיעים אלי הם לא באמת במצוקה. אם באה אליי אשה שבעלה עזב אותה או שיש בעיות בינה לבין ובעלה, אני מראה להם את פתרון. יש המון אנשים שטוענים שיש עליהם כישוף או כל מיני דברים שאמרו להם והרבה פעמים אני מסביר להם שזו טעות, ושאין סיבה לשלם על מה שאני לא רואה. אני לא אגזול כסף מאף אדם".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר