צילום: עירוני

תושבים זועמים: העבודות בנחלת יהודה מסכנות חיים

איך הפך האזור סביב מגדל הראשונים לאתר בנייה עם כלי עבודה כבדים וגדרות פח שמתעופפות ברוח?

פורסם בתאריך: 3.11.17 09:36

עשרות תושבים ממגדל הראשונים בשכונת נחלת יהודה טוענים כי העבודות שנמצאות בסביבתן מסכנות חיים, כאשר מספר תאונות כבר קרו בתקופה האחרונה. לטענת התושבים כבישי הגישה והיציאה מהאזור צפופים ואינם ראויים לשימוש, במקום הרבה כלי עבודה, גדרות הפח בסמוך לבניין עפות ברוח ומסכנות את הילדים שנמצאים באזור והאזור אינו מפותח כלל מבחינת גנים, בתי ספר ואזורים מסחריים.

התושבים מספרים על תאונה שהתרחשה בימים האחרונים שבה משאית נכנסה ברכב של תושבת העיר בהצטמצמות הנתיבים ביציאה מאזור הבניין לכיוון רחוב היובל. "היציאה לשדרות היובל מסובכת, קשה ומסוכנת וכעת עוד יותר עם הפיכת הכביש לחד מסלולי והוא אינו ראוי בכלל לנסיעה", מתלוננים התושבים ומוסיפים כי "האזור הפך לאתר בנייה אחד גדול". התושבים מספרים כי הטרקטורים מרעישים מידי בוקר ומעירים אותם ואת החלונות שלהם הם נאלצים להשאיר סגורים בשל החול והאבק הרב שמגיע מהעבודות. בנוסף מדגישים התושבים כי לא תכננו טוב את היציאות מהבניין, אין חניה מספקת באזור וביטול פניית הפרסה היחידה באזור מעכבת אותם מידי בוקר במשך 20 דקות.

 

התושבים דורשים מהעירייה לתקן את מחדלי הבטיחות באזור, לתקן ולהרחיב את כבישי הגישה, לחזק את גדרות הפח המתעופפות ברוח ולהגדיל את מספר מקומות החנייה באזור. בנוסף, מדגישים התושבים ומציינים לשבח את תגובת המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, חבר מועצת העיר דורון אוזן שלטענתם הוא היחיד שעונה להם בכל שעה, עוזר להם וגם הבטיח לספק להם באופן זמני כ-150 מקומות חניה באזור, מה שלפחות יפתור לטווח הקצר את בעיית החניה במקום.

אוזן אמר בתגובה: "כיוזם המתווה לדיור בר השגה בשיתוף עם ראש העיר לצעירי ראשון שבזכותו זכו 60 משפחות בדיור מוזל, אני רוצה לציין שאני מלווה אותם אישית לאורך הבנייה דרך האכלוס וגם בשנה האחרונה. אני בקשר ישיר עם התושבים ואעשה הכל כדי להקל עליהם. נושא החומה יטופל בימים הקרובים ויורחב הכביש הזמני".

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר