אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

אתמול והלילה: שני אירועי דקירה באיזור ושריפה עם נפגעים בדירה

שני אירועי אלימות בראשון לציון ובבת-ים אתמול והלילה, שני גברים פונו לבתי החולים במצב בינוני לאחר טיפול ראשוני בזירה. ברחובות נפגעו מספר אנשים משריפה שפרצה בדירה

פורסם בתאריך: 23.3.24 10:04

שני אירועי דקירה ואירוע שריפה היו אתמול והלילה במספר ערים באיזור, אחד משני אירועי הדקירה היה בראשון לציון. הבוקר נמסר מדוברות מד"א כי הלילה בשעה 01:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנדקר בשדרות זמסקי בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר-אסף הרופא גבר כבן 30 במצב בינוני, עם פציעות חודרות.

אתמול (שישי) נמסר מדוברות מד"א כי בשעה 22:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר כבן 35 שנדקר ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני בזירה ופינו אותו לבית החולים וולפסון במצב בינוני, עם פציעה חודרת.

 

לצד זאת, נפגעו ביום שישי מספר אנשים בשריפה בדירה ברחובות. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב חס"ם ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים קפלן 7 נפגעים במצב קל, בהכרה מלאה, שנפגעו שאיפת עשן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר