עזרו למור בת השנתיים מראשון לציון לשמוע את העולם

כבר שבוע שהפעוטה לא מתפקדת, לאחר שאבד לה השתל שמסייע לה בחיי היומיום. "הילדה צריכה בסך הכל משהו בסיסי - פשוט לשמוע"

פורסם בתאריך: 1.11.17 16:47

בשבוע האחרון הקדישו רחל ושלמה מרום מראשון לציון עשרות שעות לחיפושים אחרי השתל הקוכליארי שאבד לבתם, מור בת השנתיים, שהמעניק לה ככבדת שמיעה את האפשרות לשמוע. אלא שמאמציהם הרבים, שכללו תליית מודעות הקוראות לעזרה באזור הסמוך לגינת המשחקים בה נעלם השתל, עלו בתוהו. "הטיפולים שהיא עוברת והשתל יעזרו לה לשמוע ולהתאמן בדיבור. בלעדיו השמיעה תרד. כל פעם היא מבקשת את השתל ושמסבירים לה שהוא נאבד היא מתחילה לבכות", סיפרה האם.

רחל ושלמה, גם הם כבדי שמיעה, הם הורים לחמישה, והם בעצמם חירשים ואילמים. מבחינה כלכלית אינם יכולים לעמוד ברכישת שתל חדש. הם גם מבינים שהזמן לא משחק לטובתם, וחוששים שבתם הפעוטה תיאלץ להתמודד בכוחות עצמה מול המטרד היומיומי.

 

מי שמנסה לסייע לבני המשפחה הוא הפעיל החברתי, זיו נחמה ותושבת העיר מעיין מחלוף שטרנגר. הם פנו אל משפחת מרום, והציעו כי הם יסייעו להם בעזרת התושבים לגייס כספים לרכישת השתל, וזאת בכדי שבתם, תוכל לחזור במהרה לשגרה אליה הייתה רגילה. אף על פי החששות מכניסה לסיטואציה כזאת של בקשת סיוע מצידה של המשפחה, אלו הסכימו, וכעת התושבים בזה אחר זה מתחילים להירתם למצב. אך כשהסכום המבוקש לרכישת שתל חדש, עומד על כ-20,000 שקלים, היעד נראה עוד רחוק. "הילדה בסך הכול מבקשת משהו שהוא בסיסי אצל כולנו- פשוט לשמוע" סיפר נחמה, והאם מעתה, מקווה לבשורות טובות: "בלי זה יהיה קשה לה מאוד לתפקד. זה יעזור לילדה לשמוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר