שלט אחד יכול למנוע סיכון חיים. אז מדוע לא דואגים לכך?

לפני כחודש הבטיחה העירייה להציב שלט, ברחוב ראול ולנברג, לשעבר פריימן, שבו מתגוררים בעיקר עולים קשישים

פורסם בתאריך: 1.11.17 16:50

מזה כשנה ולד קפוסטין חבר ועדת הקליטה בעיריית ראשון לציון, מאוד מוטרד. הסיבה: אין הכוונה לאזור בו נמצאים מקבצי הדיור של קשישים עולי ברית המועצות לשעבר, ברחוב ראול ולנברג (פריימן לשעבר). דבר שלדבריו מהווה סיכון חיי אדם. מבחינתו העובדה כי פניותיו החוזרות והנשנות לגורמים העירוניים מקבלות רק טיפול חלקי, בזמן שברחבי העיר מוצבים בזה אחר זה שלטי רחובות חדשים, מראה על סדר העדיפויות ."אין מישהו שבאמת אכפת לו מהקשישים האלו", אומר קפוסטין.

הבעיה שמועלית מציגה מצב בו אחד ממקבצי הדיור ברחוב פריימן הפך לראול ולנברג. בעוד האחר נשאר פריימן. דבר זה יוצר בלבול אצל כל נהג שלא מכיר את האזור וינסה להגיע לרחוב. "דיירי המקום מתנהלים כפי שהנחו אותם, כאילו הם מתגוררים ברחוב ראול ולנברג. ובמידה ויזמינו רכב חירום הוא עלול להתבלבל. ואלו יכולות להיות דקות קריטיות. לא רק שאין שלט הכוונה אפילו באפליקציות הניווט הוא לא קיים" ציין קפוסטין.

 

מעיריית ראשון לציון התקבלה תגובה במהלך חודש ספטמבר: "העירייה עובדת על פי תכנית עבודה. על פי התכנית, השלטים יוצבו בחודש אוקטובר".

כפי שניתן לראות אנו נמצאים בחודש נובמבר ונראה כי הצבת השלט לא בכיוון. האם יש סיבה לכך שזה לא נעשה? האם צפוי להיות שלט במקום? כפי שנראה השאלות ימשיכו להישאל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר