הערכת מצב בעיריית ראשון לציון, צילום דוברות העירייה
הערכת מצב בעיריית ראשון לציון, צילום דוברות העירייה

בתום הערכת מצב: זה מה שהוחלט בראשון לציון לגבי החזרה ללימודים

העירייה החליטה אתמול (מוצאי שבת) לא לחדש בשלב זה את הלימודים במוסדות החינוך, פרט לחינוך המיוחד בבתי הספר הכוללניים

פורסם בתאריך: 22.10.23 08:10

עיריית ראשון לציון קיימה אתמול (מוצאי שבת) הערכת מצב, בסיומה הודיע ראש העירייה, רז קינסטליך, כי החליט לא לחדש את הלימודים במוסדות החינוך. קינסטליך עדכן: "סיימנו את הערכת המצב ליום ה-15 של מלחמת "חרבות ברזל". לאחר שאתמול היה יום שקט, היום נשמעו בעיר 2 אזעקות ולשמחתנו – ללא נפילות בשטח העיר. לאורך כל הסופ"ש קיימתי פגישות והתייעצויות באשר להחזרת מערכת החינוך מחר (ראשון). גם אני אבא ל-3 ילדים ומבין את הקושי שלהם להיות בבית כבר למעלה משבועיים. אין ספק שחזרה לשגרה היא נחוצה עבור ילדנו והחוסן הנפשי והרגשי שלהם. אבל לא אחזיר את מערכת החינוך בעיר רק כי "צריך". גם אם זה ייקח עוד יום, או יומיים או אפילו יותר – הלימודים יחזרו רק כאשר נדע בוודאות שזה בטוח ומתאפשר".

קינסטליך המשיך ועדכן: "לכן כרגע, רק החינוך המיוחד בבתי הספר הכוללניים, יפעל מחר (היום) בעיר ורק בהם בלבד (ללא גני החינוך המיוחד וכיתות החינוך המיוחד בתוך בתי הספר). גם זה יהיה באופן מדורג מחר, רק עד השעה 12:00 וללא הסעות והזנה ומיום שני נבחן לעלות את השעות.
שאר מערכת החינוך (בתי ספר וגנים) – לא תפעל מחר. כרגע אנו נערכים לחזרה לשגרה בהדרגה יחד עם פיקוד העורף. ומה זה אומר? שאנו נצוות חיילים שיעמדו וישמרו על כל מוסדות החינוך שלנו לכל אורך שעות הלימודים. בכל הקשור לאתרי הבנייה – ההנחיה לא משתנה ואתרי הבנייה בעיר יישארו סגורים בינתיים. בכל יום נבחן את המצב ונחליט באשר ליום שלמחרת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר