הרבנית שהלכה לעולמה: הותירה אחריה תשעה ילדים

הלם בעיר בעקבות מותה של הרבנית חני סגל, בת 40 במותה, שאובחנה כחולת סרטן רק לפני חודש וחצי. בני המשפחה: השבת הקרובה, "שבת חני", תוקדש להדלקת נרות לזכרה

פורסם בתאריך: 30.10.17 14:03

בשבוע שעבר הלכה לעולמה הרבנית חנה סגל, אשתו של הרב סגל, הרב של שכונת נעורים. סגל בת 40 בלבד במותה, הותירה אחריה בעל ותשעה ילדים הקטן בהם בן שנתיים.

לפני כחודש וחצי אובחנה מחלת הסרטן בגופה של סגל, שטסה לעבור טיפולים בטקסס שבארצות הברית. סמוך למועד יציאתה לטיפולים, בתוך פחות מיממה, התגייסו יותר מ-4,000 תורמים לצורך מימון הנסיעה והטיפול. אלא שהטיפול הרפואי לא הועיל ומצבה התדרדר.

ביום שלישי שעבר הלכה סגל לעולמה. אלפים ליוו אותה בדרכה האחרונה. "הרבנית סגל הייתה אהובה על ציבור גדול בעיר, דתיים חילוניים ומסורתיים", כך סיפרה מכרה של המשפחה, "כולם העריכו, כיבדו ואהבו אותה. הרבנית סייעה רבות לנשות העיר ולמשפחות נזקקות, הן בתרומת סלי מזון, הן בהדרכות כלה ועוד. היא השכינה שלום בית, לימדה שיעורי תורה ועשתה הכל מכל הלב וללא תמורה".

 

נשות העיר מספרות על שהצליחה להגיע ללב של כולן, ולסייע ללא מעט מהן. כך, למשל, סייעה לתושבת העיר שהתקשתה להיכנס להיריון, בתמיכה וליווי. "הלב מתכווץ על לכתה של אישה ואימא מקסימה", מספרת אותה האישה.

המשפחה והחברים יערכו ביום חמישי הקרוב ערב לזכרה של הרבנית, בשעה 20:00 ברחבה הצמודה לבית המשפחה בסוף רחוב הנוער הלאומי. בנוסף, בני המשפחה ביקשו שהשבת הקרובה תהיה "השבת של חני": "נאיר את העיר ואת הלב, ונדליק כולם ביחד נרות שבת בתפילה לעילוי נשמתה". הדלקת נרות בשעה 16:29 בדיוק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר