כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

איך הפכה מסיבת סיום של כיתה ג' בבית ספר בראשון לציון לחקירת משטרה?

אם מתלוננת על יחסה של המנהלת כלפיה ועל כך שהזמינה משטרה. הרקע: עימות סביב הכיבוד שהביאה האם למסיבה, לטענת האם בהתאם להנחיות. העירייה: "האחריות המשותפת לחיים של ילדים אלרגניים היא מעל הכל עבורנו"

פורסם בתאריך: 26.6.23 10:22

אף אחד לא שיער שכך תתפתח מסיבת סיום תמימה של כיתה ג' בבית ספר יסודי בראשון לציון. אירועים שהתרחשו סביב מסיבה זו ביום שישי האחרון נמצאים עתה בחקירת משטרה. ד', תושבת ראשון לציון ואמא לילד בכיתה, מתלוננת על היחס שקיבלה לדבריה, ועל כך שהנהלת בית הספר הזמינה משטרה למקום. "הבכור שלי שהוא כל עולמי לא היה במסיבת סיום כיתה ג' בבית ספר", היא אומרת בכעס, "בגלל שמנהלת בית הספר הזמינה לי משטרה מול הפנים של הילד שלי והעיפה אותנו משטח בית הספר". הרקע לעימות היה כיבוד שהביאה האם למסיבה בשל ילדים אלרגיים לדברים מסוימים.

האם מספרת: "בבוקר יום שישי הגענו בבוקר כל ההורים והילדים בהתרגשות רבה לבית הספר, עם כיבוד שהבאנו לכיתה. סידרנו את הדברים על השולחן. בזמן הזה המורה והסייעת בכיתה רואות אותנו מסדרים ולא אומרות כלום אבל תוך מספר דקות בודדות נכנסת מנהלת בית הספר וצעקה עלינו מול הילדים  כשהיא  שואלת איך עשינו דבר כזה והבאנו את כל הדברים האסורים האלה כי בבית ספר כי יש חוזה מנכ"ל שמאשר להביא רק פירות, ירקות וקרטיבים. כולנו היינו בהלם מוחלט, מנהלת בית הספר פשוט עמדה שם מולנו וכעסה. הראינו לה את ההודעה שקיבלנו בה היה כתוב שההורים מוזמנים להביא "כיבוד קל". אם היה כתוב רק פירות, ירקות וקרטיבים זה היה קל לכולנו".

האם ממשיכה ומספרת: "המנהלת המשיכה לצעוק עלינו ובשלב מסוים אף פנתה לאחד הילדים אז החלטתי שאני מגיבה לה. הרמתי את הקול ואמרתי לה 'מי את שתאשימי את הילדים האלה על לא עוול בכפם, תתביישי לך שאת קוראת לעצמך מנהלת ואשת חינוך. ואז היא אמרה לי מול ההורים והילדים "תעופי החוצה מהכיתה את לא משתתפת במסיבה" אמרתי לה שאני מתכוונת לקחת חלק במסיבה בשביל הבן שלי והיא בחרה להזמין משטרה כדי שיוציאו אותי מהכיתה. הגיעו שני שוטרים, הבן שלי ראה את ההמולה,  פרץ בבכי ונצמד אלי לרגל כשהגוף שלו נתקף בחרדה. השוטרת באה אלי ושואלת אותי מה קרה, סיפרתי לה ואמרתי לה שאני נשארת כאן עד שהמסיבה של הבן שלי תסתיים ואז אלך כמובן. המנהלת צעקה שוב מול השוטרים, ההורים והילדים "את תצאי מפה והילד שלך נשאר כאן". בסופו של דבר הלכנו שנינו מהמקום".

ממחוז מרכז במשרד החינוך נמסר בתגובה: "האירוע מוכר למחוז, והוא מצוי כעת בעיצומה של חקירה משטרה. המשרד מנוע מלהתייחס לנושא, כדי למנוע פגיעה בחקירה זו".

מעירית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון שומרת על כלל ילדיה והאחריות המשותפת לחיים של ילדים אלרגניים, שלעיתים חייהם נמצאים בסכנה בשל אלרגיה כזו או אחרת – היא מעל הכל עבורנו. הורים שולחים את ילדיהם למסגרות החינוך שלנו, באמון ובידיעה שנשמור על היקר להם מכל ואנו נמשיך לשמור על האמון הזה בחרדת קודש של ממש. אנו מבקשים מכלל ההורים לגלות רגישות והתחשבות בילדים אלרגיים ולסייע לנו, למנהלות/ים וצוותי החינוך לשמור עליהם, כפי שמצופה מאיתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר