תיעוד ממצלמות האבטחה של מסעדת סוהו
תיעוד ממצלמות האבטחה של מסעדת סוהו

אסף את הכסף מהשולחנות כשהחשבון הוגש: תושב העיר חשוד בגניבת כספי לקוחות ממסעדות

הוא נעצר לאחר דיווח מאחת המסעדות, וחשוד גם שהתחזה לבלש והטריד מינית שתי נשים באולם אירועים בראשון לציון סמוך לאותה מסעדה

פורסם בתאריך: 21.2.23 09:31

תופעה בראשון לציון: המשטרה עצרה בימים האחרונים תושב העיר בחשד לגניבת כספים שהושארו כתשלום על שולחנות במסעדות בעיר. שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה ביום חמישי האחרון עם קבלת דיווח מעובד במסעדה בעיר שעל פי החשד נכנס אדם למסעדה ולקח אלפי שקלים שהושארו כתשלום מלקוחות על השולחנות. דיווח זה מצטרף לדיווחים נוספים שאירעו לאחרונה אודות גניבות כספים במסעדות באותו דפוס פעולה.

על פי מידע שהגיע למערכת ״השקמה ראשון לציון״, מדובר במספר מיקרים בשבועות האחרונים בהם נכנס האדם למסעדות באזור ראשון לציון ואסף את הכסף משולחנות האורחים טרם הגעת המלצר שאמור היה לקחת את התשלום. במקביל לדיווח מאחת המסעדות, התקבל דיווח על אדם אשר על פי החשד התחזה לבלש והטריד מינית שתי נשים באולם אירועים סמוך למקום. בתוך כך, שוטרים שהגיעו במהירות למקום עצרו לחקירה תושב העיר בשנות החמישים לחייו בחשד למעשים, בסיום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים.

 

כזכור, לפני כשבוע וחצי דיווחנו על אירוע שהתרחש במסעדת סוהו.  אלמוני נכנס למסעדה בטענה שהוא מצטרף לשולחן חברים, התיישב וארב לשולחן סועדים והמתין בסבלנות עד אשר אלו ביקשו חשבון. כאשר קיבלו את החשבון,  ניגש אליהם, התחזה לאחד העובדים במטרה לגבות את התשלום וברח עם מאות שקלים במזומן.

בצפייה במצלמות המסעדה נראה האלמוני בורח עם המזומן. מנהל המסעדה סיפר: "צוות הסוהו פעל היטב וסייע ליושבי השולחן שנפלו לעוקץ. בכל 23 השנים שהמסעדה קיימת לא נתקלנו בכזה דבר. אנו מבטיחים להמשיך ולדאוג ללקוחותינו האהובים בביקוריהם הבאים במסעדת הסוהו".

ומה לגבי התשלום? במסעדה החליטו לוותר למשפחה הסועדת על התשלום ולספוג את סכום הגניבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר