מתוך תיעוד רצח ניסים אסייג במצלמות אבטחה, רץ ברשת פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים
מתוך תיעוד רצח ניסים אסייג במצלמות אבטחה, רץ ברשת פרסום לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

ירה בו ארבעה כדורים: גיסו של ניסים אסייג ז"ל מואשם ברציחתו

מכתב האישום עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחותו של לוי, היה סכסוך על רקע כספי. עוד נטען כי הנאשם עקב אחר המנוח עד שירד מהמונית בסמוך למשרדו ואז ירה בו

פורסם בתאריך: 27.1.23 08:51

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה כתב אישום כנגד רוני לוי, בן 59 מראשון לציון, על רצח בנסיבות מחמירות של יזם הנדל"ן, תושב העיר, ניסים אסייג ז"ל. הנאשם ברצח הוא גיסו של אסייג ז"ל. מכתב האישום שהגיש עורך הדין שגיא שגב, עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחותו של לוי, היה סכסוך על רקע כספי. לאור הסכסוך, החליט לוי להמית את אסייג והצטייד באקדח.

בתחילת החודש, נסע לוי לביתו של אסייג בראשון לציון, ועקב אחריו כשנסע במונית לכיוון עבודתו. כשהגיעו לבניין בו נמצא משרדו של אסייג, ואסייג יצא מהמונית, יצא לוי מרכבו והשניים שוחחו כחצי דקה. אז, שלף לוי את האקדח וירה באסייג ארבעה כדורים.

 

אסייג הצליח לברוח בחזרה למונית ולהימלט מהמקום, גם לוי שב לרכבו ונמלט. אסייג הובהל לבית החולים אסף הרופא ונכנס לניתוח חירום, אך כעבור שבע שעות נקבע מותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציין עו"ד שגב כי מסוכנותו של לוי נלמדת מכך שירה באסייג לאור יום ברחוב לעיני העוברים והשבים, וכי גם העובדה שמדובר בבעלה של אחותו לא מנעה ממנו לבצע את זממו. כתב האישום מייחס ללוי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונשיאת נשק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר