עקיצות בכל הגוף

עיר מוכת יתושים: "אי אפשר לצאת לרגע מהבית"

תלונות בלתי פוסקות, פניות למוקד העירוני, ועקיצות בכל הגוף. אתם מכירים היטב את הבעיה ורבים מכם סובלים ממנה, אז למה עיריית ראשון לציון אינה עושה דבר?

פורסם בתאריך: 26.10.17 15:04

תלונות תושבי ראשון לציון על יתושים לא נפסקות והפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה. האם הנושא לא ניתן לטיפול? לפי המצב הנוכחי בו תושבים מציינים כי הם משנים לגמרי את שגרת חייהם בגלל יתושים בסביבת מגוריהם, יש צורך בטיפול מידי תוך שימוש בכל האמצעים. ולא משנה אם זה ייעשה על ידי יחידת ההדברה העירונית שאמורה לטפל בכך באופן שוטף או כל גורם אחר.

במשך עשר שנים, גרה ורד סבן, תושבת העיר במשולש ז'בוטניסקי. לדבריה מאז נכנסה לבית מגוריה, בעיית היתושים קיימת שם. היא לא יושבת בחצר ביתה, בנה נמרח בתכשיר נגד יתושים בכל פעם לפני שיוצא לסיבוב עם אופניו בגן הסמוך (גן המנהיגים) ולטענתה בשכונתה מישהי מכרה את הבית כיוון שלא יכלה להתמודד עוד עם המצב הקיים של מכת היתושים.

תושבת נוספת בעיר מתארת מצב זהה: "אנחנו גרים באשלים ואי אפשר לצאת לרגע מהבית. כל פעם אנחנו מתקשרים למוקד בדבר היתושים ואין שום שיפור, הם אמורים לעשות טיפול מונע לפני שזה מגיע. אני לא יודעת מה הם עושים".

בעקבות מכת יתושים, היא חיה באורח חיים שבו מעדיפה לסגור לאורך כל שעות היום את חלונות ביתה בכדי שלא ייכנסו יתושים. עבורה יציאה מהבית בשעות הערב עם בתה שהעקיצות לא פסחו גם עליה, זו בסך הכול עוד פנטזיה. "לא מזמן בתי בת העשרה חודשים. חזרה מהמעון בפרס נובל וכמעט כל הגוף שלה היה עקוץ", סיפרה.

 

 

 

הבעיה מתבהרת אף יותר כשתושבת העיר, רונית דוידוביץ מספרת שזה לא משנה לאיזה גן מגיעה ברחבי העיר, היתושים מופיעים. "זה מגביל אותי מבחינת בילוי עם הילדים וגם לגבי לבוש. אני והילדים צריכים ללבוש ארוך כל הזמן. הבת שלי בשבוע האחרון נראתה כמו מסננת. נפוחה בפנים מעקיצות יתושים. כשאני יוצאת עם הילדים מהבית זה בעיקר למקומות סגורים כמו קניון או ג'ימבורי. מקווה שיעשו עם היתושים משהו", אומרת דוידוביץ.

מטענות התושבים עולה כי מדובר בבעיה מוכרת שהתושבים לא מפסיקים להתלונן עליה, אבל האם עיריית מנסה לפתור את הבעיה? עד כה נראה כי למרות פעולות כאלו או אחרות מצידה, לא נמצא פתרון אפקטיבי. מעיריית ראשון לציון טרם  נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר