דב צור
דב צור

דב צור עולה להתקפה ומבקר: "רז קינסטליך לא בליגה שלי"

ראש העירייה לשעבר מפרסם בשבועות האחרונים ביקורת קשה נגד מי שהיה בן טיפוחיו * ההערכה במערכת הפוליטית: צור מתכנן את חזרתו * "אמרתי בעבר שאני לא חושב שרז ראוי להיות ראש עירייה. זה נאמר גם כשהיינו חברים. אמרתי את זה אז ואני אומר גם היום", הוא אומר * רז קינסטליך בתגובה: ״האדם הזה מתקשה להפנים כי התושבים הראו לו את הדרך החוצה והוא מנסה להמשיך את משנתו ולזרוע רוע ושנאה בעיר״.

פורסם בתאריך: 7.6.22 17:43

מזה כמה שבועות שדב צור מעלה אחת לכמה ימים פוסטים קשים וביקורתיים נגד רז קינסטליך."גונבי הקרדיט וגונבי הדעת – דעו לכם, הציבור לא מטומטם!!!", כתב צור בפוסט חריף שפרסם אתמול בפייסבוק. "הציבור יודע ואם לא, אז חשוב וראוי שיידע, ש… לא יזמתם מאומה, לא הקמתם מאומה, לא חשבתם קדימה, לא הבטחתם ואתם לא מקיימים…  "כמעט (ואני אומר בזהירות, כמעט) כל הפרויקטים המתקדמים כיום בראשון הם פרי יוזמתי ומחשבתי. רעיונות שהועלו ותוכננו בקפידה בעשר השנים בהן כיהנתי כראש עירייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הדברים הקשים של צור באים לאחר רצף הישגים שהוביל קינסטליך בשנים האחרונות – החל מפרס החינוך הארצי שבו זכתה העיר לפני כשבועיים בפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר, קידום והאצת בנייה של מעונות הסטודנטים אשר יפתחו ביום חמישי הקרוב, הורדת מספר הילדים בגנים, החזרת הסמכות לוועדה המקומית של העירייה לאחר שנלקחה מהעירייה בפרשיות השחיתות לפני 4 וחצי שנים, קידום פרויקט פינוי הבינוי הגדול בארץ ברמת אליהו, מתחם האלף שכבר קורם עור וגידים וצפוי להתאכלס כבר בחודשים הקרובים וגולת הכותרת, שאותה מוביל קינסטליך ביתר שאת בחודשים האחרונים – פינוי מטווח 24, מהלך היסטורי שישנה את פני העיר ויוסיף לרצועת החוף של העיר עוד כשני ק"מ. אם יצליח באחרון יהיה לראש העירייה הראשון בהיסטוריה של העיר שהצליח להוביל הסכם עם משרד הביטחון.

צור, כך טוענים במערכת הפוליטית, מתכנן את דרכו חזרה לפוליטיקה. אחרי שהפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה נגדו ולא להגיש נגדו כתב אישום, צור מרגיש שהוא בשל לחזור. בשבועות האחרונים ניתן למצוא ביטוי לכך בפוסטים ביקורתיים וחדים שהוא כותב נגד העירייה בכלל, ונגד קינסטליך בפרט.

"לפני שנה אמרתי שאעשה כל מאמץ שהשלטון הזה לא יישאר והפוסטים שלי הם חלק מאותו מאמץ", אומר צור בריאיון ל"השקמה ראשון לציון", "אני רוצה להציג בפני הציבור, שמתרשם מאוד מיחסי הציבור של ראש העירייה והעיריה, את האמת".

ומה האמת?

"שהמלך הוא עירום".

רז היה בן טיפוחיך.

"זה לא קשור. אני מסתמך על האמת. אמרתי בעבר שאני לא חושב שרז ראוי להיות ראש עירייה. זה נאמר גם כשהיינו חברים. אמרתי את זה אז ואני אומר גם היום. הדברים עוד התחדדו. כל הדברים שאני אומר נבחנים על רקע אם זה אמת או לא ומצידי שיסתור את הדברים".

שמת לב שהוא בוחר שלא להגיב לך ולדברים שאתה כותב?

"אני לא כותב את הדברים על מנת לגרום לו להגיב, הוא לא בליגה שלי ואני לא בליגה שלו. יש מסביבו מערכת משומנת מאוד של יחסי ציבור, פרסום ושיווק וזה משהו שאפשר לומר לטובתו. מצד שני, אין בעיר אופוזיציה שמתפקדת בצורה ברורה ואינטנסיבית, למעט מרב שמואל, זה כמעט ולא עובד".

בהמשך הפוסט החריף כתב צור כי העירייה וקינסטליך לוקחים קרדיט על פרויקטים שהוא עצמו יזם וקידם. "כשגניבת הקרדיט והדעת נעשית על ידי איש ציבור בפרסום לציבור הרחב – זה מעצבן שבעתיים! אם מחפשים מניע לעבירה כזו, אז הוא אחד – אפס המעש של גונב הקרדיט, 'אין לי, אז אקח מאחר'".

צור המשיך וביקר בפוסט את קינסטליך והקפיד לציין את "הישגיה" של העירייה.

"אתם רק המשכתם את מה שאני התחלתי או יזמתי או תכננתי. קצת צניעות לא תזיק לך, ראש העירייה, ולחבריך. אז מה כן עשיתם? הנה לכם רשימה חלקית של פועלכם בשלוש השנים האחרונות:  ביטלתם את הקו החום כרכבת קלה בראשון, עצרתם את חיבור הקו האדום, ביטלתם את פרויקט הארנה, הפלתם את פרויקט הבית בעברית ב'חביב', בלמתם את רעיון מרכז רייכמן לפיסיקה וכימיה, עצרתם את הקמת הפסגה החדשה לסגלי הוראה, ביטלתם את הקמת מרכז הנוער החדש במערב ראשון ועוד ועוד… ממש עשיתם המון פעולות: לבטל, לעצור, למחוק. בדברים הללו הקרדיט כולו שלכם".

מצד שני, יש הרבה מאוד פרויקטים שהעירייה נחלה בהם הצלחה. הפוסטים שלך מבקרים את כל העשייה של רז.

"אתה יודע מה קורה עם הפוסטים שלי", הוא שואל. "אני מקבל הרבה מאוד תגובות מצבא של בוטים שמגיבים יפה יפה. אני מקבל את זה בשיווין נפש".

בתגובה לדברים  אמר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״מדובר באדם שהביא את ראשון לציון לשפל תדמיתי וציבורי.
אדם שנהג בעיר כרכושו הפרטי והפך את העיריה למגדל שן מתנשא ומנוכר.מדובר באדם שהמשטרה המליצה להעמידו לדין ורק הפרקליטות סברה שאין די ראיות פליליות, וזאת למרות הביקורת הקשה שהטיחה בו בדבר התנהלותו הציבורית ומעשיו הלא תקינים.
אדם שלא הסתפק בהשחרת תדמית העיר והמשיך בכך שניהל את מערכת הבחירות המכוערת והמרושעת ביותר שנראתה בישראל שבה גם הפסיד.
האדם הזה מתקשה להפנים כי התושבים הראו לו את הדרך החוצה והוא מנסה להמשיך את משנתו ולזרוע רוע ושנאה בעיר.
תושבי ראשון לציון הוכיחו כי הם מאסו בפוליטיקאים מהסוג והסגנון הזה וגם אני לא משחק במגרש הזה. אני עוסק רק בדבר אחד – לעבוד למען תושבי העיר ולהעניק להם שירות טוב יותר, עיר טובה יותר ומערכת חינוך טובה יותר לילדיהם. אני שמח על ההישגים הרבים שהצלחנו להביא לעיר יחד עם חברי מועצה העיר ובטוח שנביא עוד גאווה רבה בשנים הקרובות״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר