הספר המנגן: איך הפכה המספרה לגן שעשועים

כסאות, בצורת מכוניות, פלייסטיישן, קסמים, סרטים ואפילו ספר מנגן: כך מצליחים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 24.10.17 08:45

מה גורם ל-15 ילדים מאותו גן ילדים לבקש בהתלהבות מהוריהם להגיע להסתפר באותה המספרה בראשון לציון? אם תשאלו את הספר, נתנאל מלייב בן ה-35 הוא יחייך ויגיד לכם שסוד הקסם תלוי בגישה שבה אתה מתנהג לילדים, בכלל לא משנה מהו גילם. זו כמובן הסיבה שהוא נתן למספרה שלו את השם "המספרה הקסומה".

עד לפני שנה וחצי, מלייב, אב לחמישה, עבד כספר לילדים ולמבוגרים בברוקלין, ובאותו הזמן החל להתבשל בראשו הרעיון לפתוח מספרת ילדים. אחת משלו שתגשים את תשוקותיו למקצוע, ותגרום לו להיות מרוצה בסוף כל יום עבודה. וכך עשה, לפני שמונה חודשים תוך התייעצויות עם אשתו (טניה) הוא פתח את מספרתו ועיצב את המקום ממש כמו פארק שעשועים לילדים.

צפו בספר נתנאל מלייב מנגן ב"מספרה הקסומה":

 

"הכיסאות של הילדים שמסתפרים הם בעיצוב של מכוניות שמנגנות שירים, לילדים יש אפשרות לשחק בפלייסייטשן, לראות סרטים לפי בחירה ואני עושה להם כל מיני קסמים. בשעות שיש פחות לקוחות אני מנגן להנאתי פלמנקו ואפילו מלמד קצת את הילדים", סיפר מלייב, והוסיף: "המטרה שלי הייתה שהילדים ישמחו במהלך התספורת ולא יבכו. שתהיה להם חוויה ולא טראומה, ובאמת מגיעים אליי לקוחות מראשון לציון, בת ים, חולון, באר יעקב ואפילו הגיעו מקריית גת".

מבין שלל תחביביו של מלייב בין הקוסמות שבמהלך התספורות, הנגינה שאותה אוהב וההפתעות שמחלק לילדים – כל מה שהוא רוצה זה לספר את הילדים בצורה מיוחדת, כזאת שתחקק בזיכרונם גם לעוד שנים רבות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר