shutterstock

הסטארט אפ מראשון לציון שכבש את איטליה: עושים סדר במתכונים

היישום OrganizEat, שממיר תמונת מתכון לכרטיסייה דיגיטלית, נבחר מתוך 755 מיזמים מרחבי העולם לתוכנית יוקרתית בתחום המזון הפועלת ברומא

פורסם בתאריך: 21.10.17 15:53

התוכנית startupbootcamp (אקסלרטור) באיטליה, העוסקת בקידום מיזמים בתחום המזון, בחרה ביישום הישראלי OrganizEat שממיר תמונת מתכון לכרטיסייה דיגיטלית כאחד מתשעה יישומים שנבחרו מתוך מאות מרחבי העולם. היזמים, רחל מסילובטי ומיכאל קריב, פיתחו בתחילת שנת 2016 את האפליקציה ולפני כחצי שנה נכנסו לעבודה במתחם RishonStartUp בראשון לציון. האפליקציה, מאפשרת לארגון ואיסוף מתכונים אישיים שנכתבו בכתב יד, לצלם אותם ולאחר מכן להמירם באמצעות היישומון לטקסט מסודר.

בתוכנית המדוברת ברומא כל חברת סטארט-אפ שנבחרת, לומדת אספקטים שונים בעולם היזמות במטרה להאיץ את קצב התפתחותן. לאורך תקופת התוכנית היזמים מלווים על-ידי מנטורים מנוסים שמסייעים להם בפיתוח העסקי של הסטארט-אפ. מבחינת היזמים זו הזדמנות מצוינת לחשוף את האפליקציה במטרה לגייס הון לפיתוחה.

 

הרעיו נולד מתוך הצורך של מיסלובטי להשליט סדר בערימה במבולגנן של מתכוניה, וכיום ישנם כבר 25 אלף משתמשים פעילים. בעולם הסטארטאפים זה נראה כמו נתון מבטיח.

"אנחנו מודים מאוד למתחם הסטארט-אפ שתמך בנו. המתחם נתן לנו בראש ובראשונה מקום פיזי ונוח לעבוד בו לצד העבודה עם קהילה של יזמים שעזרו בצורה הדדית של שיתוף ידע, תמיכה שותפת וקשרים. תרומה זו חשובה לחברה צעירה בראשית הדרך. עד היום הכל היה במימון עצמי, בנינו את המוצר לבד, ומכרנו באפסטור מהיום הראשון על מנת לכסות את ההוצאות. הבנו שכדי להתרחב אנו צריכים לגייס הון, ובשביל זה פנינו לאקסלרטור בתחום ה-foddtech".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר