יום האשה: אירועים לכל אורך חודש מארס

לכל אורך חודש מארס תקיים העירייה אירועים חגיגיים, וביניהם: כנס על אחריות מגדרית, יריד מקומי של בעלות עסקים, מופעי תרבות וסטנד-אפ ומגוון הרצאות וסדנאות

פורסם בתאריך: 3.3.22 12:15

לרגל יום האישה, שיחול ב-8 למארס, קיבלה אתמול (רביעי) עיריית ראשון לציון אות הערכה על אחוז הנשים הגבוה הנמצאות בתפקידי ניהול בכירים בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כבכל שנה, מציינת עיריית ראשון לציון את יום האישה הבינ"ל עם מגוון אירועים שיתפרסו על פני כל חודש מארס. השנה יום האישה הבינלאומי יחול ב-8 במארס, ובמהלכו יתקיים יריד מקומי של בעלות עסקים ונשים יוצרות בהיכל התרבות, ומופעי תרבות מוזיקליים מעוררי השראה – נשים שרות מחאה ושירי מחווה לכלות פרס ישראל.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון דוגלת בקידומן של נשים בכל התחומים ופועלת לצמצום הפערים המגדריים. אחוז המנהלות הבכירות בעירייה הוא מהגבוהים בישראל, והעשייה שלנו לקידום שוויון מגדרי מתקיימת בכל ימות השנה באמצעות סיוע ותמיכה לכל אישה על רצף החיים, לצד פעילויות שוטפות להטמעת החשיבה המגדרית ולקידום נשים בשוק התעסוקה ובמוקדי קבלת ההחלטות. אות המגדר שקיבלנו מוכיח את החשיבות שאנו רואים בשילוב נשים בתפקידי מפתח. ראשון לציון תמשיך להוות דוגמה לקידום נשים ולשוויון מגדרי בישראל, ואני מזמין את כולן ואת כולם להגיע לאירועים הרבים שארגנה העירייה לרגל יום האישה הבינלאומי".

סגנית וממלאת מקום ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והנשים, ליאל אבן-זהר: ״ביום האישה אנו מציינות את הדרך הארוכה שעברנו במאבק אל השוויון, חוגגות את ההצלחות ומציינות גם את העבודה שעוד לפנינו. בשנה האחרונה, על אף אתגרי הקורונה, המשכנו בפעילות הענפה לקידום מעמד הנשים. כממלאת מקום הראשונה של ראש העירייה ומנכ"לית לשעבר של עמותת כוח נשים לקידום נשים, אני גאה שבעיריית ראשון לציון יש מעל ל-50% נושאות תפקידים סטטוטוריים ושקיימת עלייה במספר חברות המועצה והדירקטוריות. אנחנו מתקרבות ומתקרבים לשוויון המיוחל, שטוב לכולן ולכולם. יום אישה שמח לראשון לציון ולישראל".

לפרטים ולהרשמה ניתן לחייג למשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון: 03-9682431 או דרך כתובת המייל: [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר