גן החיות בסגר? חניכי הצופים מנצלים את תקופת הקורונה בשיפור תנאי החיים של החיות בחי-כיף בראשון לציון

בין היתר בנו הצופים והצופות כלובים חדשים, מתקני שתיה ואף נדנדה במתחם הליטוף של חיות הדיר

פורסם בתאריך: 4.2.22 10:47

חניכי וחניכות הצופים בראשון לציון בכל ששת השבטים בעיר, בשיתוף עם עיריית ראשון-לציון,  מגויסים בשבועות האחרונים למבצע ייחודי של שיפור תנאי החיים של החיות בגן החי-כיף המקומי. החי כיף עבר לאחרונה מתיחת פנים לכבוד תנאים טובים יותר לבעלי החיים המתגוררים בו וחניכי הצופים הצטרפו למיזם, ולאחר צפייה ולימוד על בעלי החיים השונים בגן והצרכים שלהם, תכננו, ביצעו והקימו מגוון של מתקנים שונים, מסנדות וחבלים עבור החיות בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המבצע כבר החל בשנה שעברה, אולם בתקופת הסגר הנוכחי הוחלט להגביר את הקצב ולנצל את הזמן שגן החיות סגור כדי לפעול לטובת שיפור תנאי המחיה של החיות. בין היתר בנו הצופים והצופות כלובים חדשים, מתקני שתיה ואף נדנדה במתחם הליטוף של חיות הדיר, המאפשר גם לעיזים ולכבשים לשחק, להתאמן ולאתגר את עצמם. ומה חיות אומרות? רובן מתרגשות מההמולה, והמטפלים שלהן מעידים שגם החיות התגעגעו לקהל והמבקרים, ולכן נהנים משפע הליטופים המרעיפים עליהן חניכי וחניכות הצופים.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: " תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת ויכולה לסייע ופרויקט החי כיף נותן לחניכי הצופים הזדמנות לממש הלכה למעשה את המידה 'הצופה חובב את החי והצומח'. אני מזמין את שאר גני החיות לפנות אל חניכי וחניכות הצופים בכל רחבי הארץ להקמת מתקנים דומים לחיות".

ראש עיריית ראשון לציון , רז קינסטליך: "מחמם את הלב לראות את בני נוער בראשון לציון מתעלים את האנרגיות שלהם בתקופה הזו ליוזמה כל כך ערכית וחיובית. אני משוכנע שבעבודה לצד בעלי החיים גם בני הנוער נהנים. החי כיף בראשון לציון שינה פניו בשנתיים האחרונות. שיפרנו משמעותית את מרחבי המחייה של בעלי החיים ובמקביל אנחנו מהווים בית לבעלי חיים פגועים וכאלו שעברו התעללות״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר