צילום: רינה אדלמן

מכת חולדות בראשון לציון: "אנחנו חיים בפחד"

יש הרגשה שלפעמים רק מסמנים וי ולא באמת מנסים לפתור את הבעיה", מתלוננים התושבים שמנסים ללא הצלחה להילחם בעכברושים

פורסם בתאריך: 16.10.17 13:58

יש הרגשה שלפעמים רק מסמנים וי ולא באמת מנסים לפתור את הבעיה", מתלוננים התושבים שמנסים ללא הצלחה להילחם בעכברושים

בשנה שעברה תינוק כבן חמישה חודשים ננשך על ידי חולדה, בפניו, ידיו וכפות רגליו. המקרה שאירע בראשון לציון הסתיים עם סוף טוב, למזלה של המשפחה שהתוודעה שמנתיחת החולדה לא התגלו מחלות. בעקבות המקרה, הנושא טופל על ידי עיריית ראשון לציון. אך כעת לטענת התושבים קיימים אזורים בעיר בהם מסתובבות חולדות.

"הילד נשאר עם צלקות על פניו. והנושא של החולדות ליד הבית טופל נקודתית לא מעבר לזה. גם היום אני נתקלת בחולדות שמטיילות בדיוק כמו שטיילו", ציינה קריסטינה סטרוסטין האם שבנה ננשך. רינה אדלמן, שבשבוע האחרון תפסה חולדה בבית מגוריה בשכונת אברמוביץ', באמצעות כלוב שהניחה מבעוד מעוד, הוסיפה: "יש מכת עכברושים בשכונה שלי ברחוב שפינוזה אני חיה בפחד ששוב יכנסו אליי הביתה. קניתי את הכלוב בגלל חוסר אונים וכולי תקווה שאין עוד כאלו בבית".

עוד הוסיף אב מודאג: "מפחיד להסתובב ככה עם הילדים בלי שמטפלים בזה. יש הרגשה שלפעמים רק מסמנים וי ולא באמת מנסים לפתור את הבעיה, התקשרנו למוקד העירוני לדווח על העכברושים והם אמרו שאנחנו אלו שצריכים לטפל בזה".

מתלונות התושבים נדמה כי יש צורך בטיפול מקיף ויסודי, לדבריהם נראו חולדות במספר רחובות נוספים באזורים שונים ברחבי העיר: רחוב מרגולין בצמוד לפינת יהודה לייב פינסקר, רחוב רוטשילד בקרבת מרכז בן גוריון, רחוב צמח בקרבת בית הספר יסוד המעלה, רחוב בן אליעזר ורחוב תל חי.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "יחידת ההדברה בעירייה עורכת הדברות במערכות הביוב הציבוריות באופן קבוע. יחד עם זאת, לאור ריבוי הפניות שהתקבלו, יקיים סגן ראש העירייה, רז קינסטליך, המחזיק תיק איכות הסביבה ואמון גם על יחידת ההדברה, דיון בנושא".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר