ראשון לציון: פרויקט הבטיחות להתקנת גלאי עשן בדירות הדיור הציבורי בעיצומו

כ-10,000 גלאי עשן הותקנו בדירות שמנהלת חברת עמידר עבור משרד הבינוי והשיכון ברחבי ראשון לציון

פורסם בתאריך: 12.12.21 07:53

השבוע הגיעו נציב כבאות והצלה, רב טפסר דדי שמחי ומנכ"ל עמידר, יגאל אהרוני לדירת דיור ציבורי בעיר ראשון לציון לעמוד מקרוב אחר התקנת גלאי עשן בדירה. במסגרת הפרויקט הותקנו עד כה בהצלחה כ-10,000 גלאי עשן בדירות הדיור הציבורי, כאשר בימים אלה מותקנים אלפי גלאים נוספים, בדגש על דירות בהן מתגוררים אזרחים ותיקים, וזאת עד להשלמת כלל מאגר הדיור, המונה כ-40,000 דירות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התקנת הגלאים מבוצעת בהתאם לתכנית עבודה רב-שנתית. בעמידר מציינים כי הגלאים מותקנים בפריסה ארצית, כאשר במעמד ההתקנה מקיימים לוחמי האש המבצעים את ההתקנה גם הדרכת בטיחות לדיירים.כידוע, התקנת גלאי עשן הינה דבר המחויב על-פי חוק בבניית מבני ציבור ובדירות מגורים חדשות, אולם במשרד הבינוי והשיכון ועמידר הוחלט לקדם את המהלך גם במבני הדיור הציבורי, מתוך רצון להגביר את בטיחותם של הדיירים.

מדובר בגלאי עשן המתריע על הימצאות עשן כבר בשלבים מוקדמים, באמצעות השמעת צפצופים חזקים, המאפשרים כיבוי מוקדם של השריפה או הימלטות מהירה מהדירה. יצוין כי גלאים מסוג זה אינם זקוקים לתחזוקה רבה והם בעלי סוללה בעלת אורך חיים של כ-10 שנים.

נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי בירך על המיזם המשותף המהווה לדבריו פרוייקט דגל לשינוי תודעתי ציבורי ולהקטנת נזקי השריפות למשק ולאוכלוסייה. " לוחמי האש מוזנקים בכל שנה לכיבוי עשרות אלפי שריפות הפורצות בדירות מגורים וגובות מחיר כבד בנפש וברכוש. התקנת גלאים מצילי חיים בעלות מינימלית של עשרות שקלים בודדים מקצרת משמעותית את זמן התגובה בשריפה ויש לה חשיבות מכרעת לביטחון האישי של בני המשפחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר