מגרשים את החושך: עיריית ראשון לציון קיימה הפנינג לכבוד חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות

במהלך החודש יצאו בעירייה עם קמפיין הכולל שלטי חוצות ומגוון פעילויות, וביום חמישי האחרון הואר בניין העירייה בסגול. ראש העירייה רז קינסטליך: "אין מקום לדעות חשוכות וקדומות".

פורסם בתאריך: 7.12.21 08:05

לאחר שביום שישי (3.12) חל היום הבינלאומי לרגל אנשים עם מוגבלויות, עיריית ראשון לציון המשיכה גם בתחילת השבוע בפעילויות עם קיום הפנינג ותהלוכה באולם גן-נחום. ההפנינג, שמתקיים בראשון לציון זאת השנה השנייה, היה בסימן "באנו חושך לגרש ולקרב בין הלבבות" מתוך שאיפה לחברה שיוויונית ורב-גונית המקבלת את האחר. עיריית ראשון לציון יצאה בקמפיין במהלך חודש דצמבר, הכולל שלטי חוצות עם הסלוגן: "אל תראה מוגבל – תראה בן אדם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך: "כבר מגיל צעיר אנחנו מחנכים לקבלת האחר ולהבנה כי יש אנשים עם קושי מסוים. המסר של הפנינג הנהדר שארגן המנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון הוא שכולם שווים, ושאין מקום בראשון לציון לדעות חשוכות וקדומות. אנו מחבקים אנשים עם מוגבלויות בעיר ומפתחים שירותים מותאמים, על מנת לסייע להם לחיות חיים מלאים בקהילה".

"בחג החנוכה הזה אנחנו ממשיכים להפיץ אור ולקבל את כולם כשווים בחברה", אמר ממלא מקום וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי. "נמשיך לפעול עבור אנשים עם מוגבלויות לכל אורך השנה, כפי שקרה בשנה החולפת".

במסגרת ההפנינג התקיים מופע, הפרחת בלונים, ריקודים, הפעלות לילדים, להקת מתופפים ושופרות, פעילויות ספורט בסימן שילוב אנשים עם מוגבלות, צילומי מגנטים והדלקת נר שמיני של חנוכה. כידוע, עיריית ראשון לציון הוסיפה השנה 7 תקנים עבור אנשים עם מוגבלות במימון עירוני ומסייעת להם במציאת עבודה מותאמת לצרכים, ליכולות ולכישורים שלהם ואף מפתחת שירותים מותאמים עבורם על מנת לסייע להם לממש את הזכויות המגיעות להם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר