על גלגלים

סגן ראש עיריית ראשון לציון, איתי מתיתיהו, השיק מיזם חדש באמצעות אגף הנוער והצעירים בעירייה במסגרתו יוכלו תושבי העיר לתרום את האופניים הישנים שלהם לטובת שימוש חוזר עבור ילדים וילדות מגיל 4. מתיתיהו: ״פעילות ספורטיבית חשובה מאוד להתפתחות הילדים ברמה האישית והרגשית״

פורסם בתאריך: 5.12.21 07:38

יש לכם אופניים ישנים? בעיריית ראשון לציון מצאו שימוש הולם עבורם במקום לזרוק אותם. סגן ראש העיר איתי מתיתיהו, משיק השבוע מיזם חדש ביוזמתו של הפעיל החברתי  אסף הינוך, שהינו תושב העיר. במסגרת הפרויקט יוכלו תושבי העיר לתרום את האופניים הישנים למרכז הנוער והתנועה בנושא קיימות (קן רמז) ברחוב דרובין 39 בשיתוף ותמיכה של צוות הנוער העובד והלומד בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת הפעילות בני הנוער יתקנו ויחדשו את האופניים ויעבירו הדרכה לרכיבה על אופניים ללא גלגלי עזר לילדות וילדים מהעיר. ההדרכה תהיה כמובן ללא עלות בעצמאות מוחלטת ובטוחה עם קסדה.

"יש לכם במחסן אופניים ישנים? זה הזמן לעשות בהם שימוש חוזר לטובת הילדים״, הדגיש מתיתיהו, סגן ראש העיר והוסיף "אנו מלאים תקווה שיותר ויותר ילדים וילדות ירכבו בצורה בטוחה ברחבי העיר תוך פיתוח בטחון עצמי. פעילות ספורטיבית חשובה מאוד להתפתחות הילדים ברמה האישית והרגשית. חשוב לי לציין את התמיכה של ראש העיר במהלך״.

 

לתרומות פנו לאסף בטלפון ⁦054-568-8625⁩

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר