shutterstock

ברוכים הבאים לאתר הגדול של ראשון לציון

אתר "השקמה-ראשון לציון" מביא עבורכם, תושבי ראשון לציון והסביבה, את כל החדשות המקומיות בזמן אמת: חדשות מוניציפליות, פלילים ומשפט, ספורט, חינוך, תרבות, לייף סטייל ועוד עדכונים חמים. אתם מוזמנים להמשיך לספר יחד איתנו את סיפורה של העיר

פורסם בתאריך: 24.10.17 09:01

אחרי כ-30 שנים שבהן מדי שבוע אנחנו מגישים לכם בקביעות את הסיפורים שעושים את ראשון לציון, אנחנו נרגשים לספר לכם כי עיתון "ראשונים" הגיע גם לאינטרנט ואנו גאים להשיק אתר מקומי חדש.

עיתון "ראשונים", מרשת מקומוני "השקמה", המעורב באופן בולט ומשמעותי בחיי העיר, מפעיל מעתה אתר אינטרנט יומי, עדכני, הפועל אונליין ומסקר את כל זוויות החיים בראשון לציון. אתר האינטרנט יפעל במשולב עם העיתון והוא נועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמת בכל תחומי החדשות – מערכות עירוניות, חינוך, בריאות, נדל"ן, פלילים, תרבות ואמנות, פנאי וספורט.

באותה המידה שבה משפיע העיתון בכל שנות קיומו על התנהלות החיים בראשון לציון באמצעות דיווחים, חשיפת מידע וניהול מאבקים למען רווחתם של התושבים, כך גם האתר ימשיך להביא את המידע החיוני והחשוב בפני תושבי העיר ובזמן אמת. האתר – כמו העיתון – שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות בעיר, אלא גם לתקן עוולות ולהביא לשינוי, גם באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם הגולשות והגולשים החולונים.

כעיר מרכזית המשמשת בית לכ-500 אלף תושבים, זקוקים תושבי ראשון לציון לסיקור עיתונאי מסביב לשעון, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר "השקמה – ראשון לציון", כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים הכתבים והעיתונאים של רשת "השקמה", שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי העיר.

אנו מזמינים אתכם להיכנס, להתעדכן, לפנות אלינו ולהמשיך, יחד איתנו, לספר את סיפורה של ראשון לציון.

לחצו כאן ותוכלו להתעדכן גם בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר