"לא נשקוט עד שכל ילד בראשון לציון ירגיש בטוח"

מנהלות ומנהלי בתי הספר העל יסודיים בראשון לציון נפגשו היום עם ראש העירייה, רז קינסטליך וסגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זוהר, בשל התופעה ההולכת וגוברת של אלימות וחרמות בכל בתי הספר בארץ

פורסם בתאריך: 11.11.21 08:33

אתמול (רביעי) התקיים דיון עם מנהלות ומנהלי בתי הספר העל יסודיים בעיר יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך וסגניתו, מ״מ מקומו ומחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זוהר, על רקע התופעה הכלל ארצית הנוגעת למצוקות תלמידים, בעיות רגשיות, חרמות, אירועים אלימים ועוד.המפגש התקיים במטרה לקבל תמונת מצב מהמנהלים ולגבש פתרונות נוספים. "לא נשקוט עד שכל ילד בראשון לציון ירגיש בטוח" אמר קינסטליך למנהלים והוסיף: "אני סומך על מנהלי בתי הספר וצוותי ההוראה. אנו כעירייה ניתן להם את כל הכלים להתמודד עם התופעה ולמגר אותה למען ילדי העיר ומערכת החינוך שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במפגש נכחו גם המפקח הכולל של משרד החינוך – יורם שמחה, המפקחת על היועצות במשרד החינוך – אורלי שיפמן והמפקח על חינוך חברה ונוער במשרד החינוך – יוסי מסטאי. השיח המשותף מתקיים על רקע תופעה כלל ארצית הנוגעת למצוקות תלמידים, בעיות רגשיות, חרמות, אירועים אלימים ועוד.

עיריית ראשון לציון נקטה השנה בשורה של צעדים בכדי להיאבק בתופעת החרמות, ביניהם -מינוי רכזי מוגנות שמטרתם לטפל ולעזור לילדים המתקשים חברתית, לאתר בעיות חברתיות ולהתריע ליועצת ביה"ס על כך, שיעורים חברתיים שייבנו במסגרת הנושא במהלך כל השנה במהלכם הילדים יבנו בעצמם קמפיין פנימי שיוצג בתוך בית הספר ואחר כך תיערך תחרות עירונית בין הקמפיינים. כמו כן, יוקמו סיירות עמיתים בבתי הספר (תלמידים מתוך בתי הספר) שיסייעו לילדים המתקשים חברתית.

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "חשבנו שהספינה הגיעה לחוף מבטחים אחרי הקורונה, אבל מסתבר שאנחנו עדיין בסערה. אנו צריכים כרגע להחזיר את הנושא של שיח רגשי לסדר היום ולתעדף אותו לעת עתה על הנושא הלימודי עד שהתלמידים יחזרו לשגרה. יש לנו נבחרת יוצאת מן הכלל של מנהלות ומנהלים ואנחנו יודעים שיש לנו על מי לסמוך. כולנו יחד באותה הסירה – עירייה, צוותי חינוך והורים ומשרד החינוך – כולנו נקראים לדגל עם צו השעה כדי להחזיר את התלמידים למסלול".

ראש מינהל החינוך, אטי אדר, ציינה: "יש לנו מנהלים טובים ואיכותיים שמודעים לקשיים בבתי הספר ויחד עם צוותי החינוך וההורים נדאג לבנות תכנית חינוכית הכוללת הפגה על מנת להחזיר את התלמידים לשגרה ולמסלול".

בשבוע הקרוב יוזמנו לשיחה מנהלי בתי הספר היסודיים, ועדי ההורים ופרלמנט הורים לשיח משותף שידון בסוגיה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר