הראשונים לנינג'ה: נערים בסיכון מארגון "אלאור" הגיעו למתחם בראשון לציון

אחרי שזכה בנינג'ה ישראל גיל מרנץ עולה בסולם ופותח מתחם נינג'ה משלו. הראשונים לחנוך אותו היו ילדים ונערים בסיכון מארגון "אלאור"

פורסם בתאריך: 1.11.21 11:28

ביום שישי האחרון נחנך באופן רשמי מתחם הנינג'ה החדש של מרנץ בעיר לשם הגיעו כ- 20 נערים בסיכון ומילואימניקים מיחידת לוט"ר להתנסות, "מטרת הפרויקט הינה החדרת מוטיבציה בנערים בסיכון להמשך החיים והכנה לצה"ל בדרכים מיוחדות ומגוונות" מסביר מרנץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הראשונים להגיע ולחנוך את המתחם יהיו נערים בסיכון מארגון "אלאור" אשר נמצאים במהלכו של פרויקט עם עמותת לוט"ר בה מתנדבים מילואימניקים מהיחידה. כחלק מהפרויקט הם עוברים יחד פעילויות שונות ומגוונות אשר מכינות את הנוער בסיכון לקראת גיוס לצה"ל ומדרבנים אותם להאמין בעצמם.האירוע התקיים  בשבוע שעבר וכחלק מהאירוע עברו הנערים בין מתקנים שונים יחד עם גיל מרנץ ומילואימניקים מלוט"ר שאפשרו להם להרגיש נינג'ה ליום אחד ואולי אפילו ליותר.

לדברי גיל מרנץ: " אני גאה ונרגש לפתוח את מתחם הנינג'ה החדש שלי ולא פחות מזה,שמחתי לארח מספר נערים בסיכון מארגון "אלאור" ואת עמותת לוט"ר לעבור מספר מתקנים מטורפים שיהפכו כל אחד מהם להיות נינג'ה. אני כל כך שמח שיש לי את הזכות לקחת חלק, להעלות בנערים מוטיבציה ואעשה כל מה שאני יכול כדי להפוך את החוויה שלהם ללא פחות ממצוינת".

לדברי הילה שוטן ראש תחום ילד ונוער באלאור: " אנו באלאור נרגשים להתארח במתחם החדש של גיל מרנץ אשר מהווה דמות משמעותית עבור רבים מהנערים שלנו ובכלל. כחלק מהפרויקט עם עמותת לוט"ר החלטנו שלא להתפשר עבור התהליך אותם עוברים הנוער באלאור ולאפשר להם את החוויות המשמעותיות ביותר על מנת להתפתח ולהאמין בעצמם בעיקר לקראת אותם נערים שעומדים לפני גיוס ובזכות שיתופי פעולה שכאלה מגלים את תעצומת הנפש שלהם".

צפו בוידאו:

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר