"שהעזתי לשאול מה עם השכר שלי, קיבלתי הודעת פיטורים"

גננת שעבדה בגן של נטליה שמילוב,אשתו של מחזיק תיק הקליטה בעיר, פוטרה כששאלה אותה על השכר שעוכב ואז גם קיבלה שיחת טלפון מחבר המועצה שלדבריו "הוא אינו קשור לעסק" משמילוב, לא נמסרה תגובה

פורסם בתאריך: 10.10.21 07:50

מזה מספר שנים מפעילה נטליה שמילוב את "אי קינדר ארט בע"מ" שהוא גן פרטי בראשון לציון, היא מעסיקה בו מטפלות שמקבלות את פני הילדים מדי בוקר, ושוהות איתם במהלך שעות היום הארוכות, אלא שלדברי אחת מהן נמנעות מהן זכויות בסיסיות כמו נסיעות, שכר במועד והתעלמות של שמילוב ממענה, כשהשכר החודשי מועבר במזומן לעיתים בכלל דרך מטפלות אחרות בגן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"התחלתי לעבוד בגן לפני כמה חודשים" אומרת ל"השקמה ראשון לציון" אחת מהן "וכבר אז גיליתי התנהלות לא ברורה, אסור לשאול את נטליה שאלות או לדבר עם העובדות האחרות על מה שקורה, בגלל שאני גרה קרוב נסיעות לא קיבלתי למרות שזה החוק, תלושי השכר התקבלו לעיתים וגם אז רק דרך הודעה בוואטספ והשכר לא הגיע בזמן. בשלב מסויים כשהעזתי לשאול בתאריך ה15 לחודש מה עם השכר שלי, קיבלתי הודעת פיטורים".

אלא שלדברי העובדת, הפיטורים הגיעו והשכר שאותו היא הייתה אמורה לקבל לא הגיע. "הבעל של נטליה הוא חבר המועצה ומחזיק תיק הקליטה יבגני ברחמן, כשבעלי העלה פוסט זועם ברשתות על ההתנהלות של הגן ועל מוסר התשלומים שלא קיים, קיבלנו שיחת טלפון בה הוא ציין שיתבע אותנו בתביעת דיבה. "משום מקום זה הגיע, ברחמן פשוט התקשר לבעלי, דרש שיסיר את הפוסט ואיים עלינו בתביעה. לשמחתי בעלי פשוט הזמין אותו לבית משפט וכשברחמן הבין שזה לא יעבוד הוא התחייב לשלם את השכר שלי, וגם אותו הוא חילק לשלוש פעימות בטענה שהוא בבעיית תזרים מזומנים".

לדבריה, בגן מועסקות עובדות נוספות שנושא השכר לא זר להן "נטליה מחזיקה שם עובדות שלא יודעות את השפה העברית ואין להן לאן ללכת או מול מי להתלונן, כשהתחלתי לעבוד שם שמעתי לא מעט תגובות מאנשים שעבדו שם אבל לא חשבתי שזה נכון, לצערי גיליתי את זה על בשרי"

יבגני ברחמן, שנדרש להגיב מסר בתגובה כי "איני יכול להגיב, העסק לא שלי, הוא של אישתי ואני לא מכיר את הפרטים.אני כלל לא מתעסק לה בעסק ואינני יודע מה קורה אצלה, חוץ מזה שזו תקופת קורונה ויש בעיות. אבל אני לא יודע את הפרטים. כמובן שאתם יכולים לפנות אליה לבקש תגובה ולברר"

ובכל זאת, התקשרת לבעלה של העובדת.

"אכן דיברנו, הסברתי לבן אדם שאיני קשור לעסק וביקשתי להוריד את הפוסט שהיה מכוון אלי"

מנטליה שמילוב לא נמסרה תגובה והיא תתפרסם לכשתגיע

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר