עומדים בעומס: יוספו שני מסלולי בדיקת קורונה במתחם היס פלאנט

כמות הבודקים במתחם היס פלאנט הוכפלה השבוע, כעת נבחנת אפשרות להקמת מתחם נוסף במיקום אחר בעיר וגם השבוע יפעל מתחם הבדיקות במתכונת מורחבת

פורסם בתאריך: 12.9.21 15:43

בשורה לתושבי העיר. החל מהשבוע הוכפלה כמות הבודקים במתחם בדיקות הקורונה ביס פלאנט. לשני מסלולי הבדיקות נוספו שני מסלולים חדשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המהלך יצא לדרך לאחר שראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הגיע להסכמות בעניין עם אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין. "אנחנו ערים לעומס הנבדקים" אמר קינסטליך והוסיף: "מצד אחד זה משמח אותי שתושבי העיר מגלים אחריות ונבדקים במהלך החגים ובכל שומרים על בני המשפחה, מצד שני אף אחד לא צריך לכלות את זמנו בתורים לא נגמרים. אני מודה לאלוף פיקוד העורף שנעתר לבקשותינו והכפיל את כמות הבודקים במתחם".

בעירייה עקבו בימים האחרונים אחר העומסים הכבדים וההמתנה הארוכה לבדיקות במתחם היס פלאנט. לאחרונה אף אירע מקרה אלימות כלפי אחד מאנשי הצוות במקום. לאור מקרה זה ועל מנת לשמור על הסדר, החליטו בעירייה לתקצב שוטרים בשכר שהצטרפו לפקחים העירוניים.

מתחם הבדיקות ימשיך לפעול במתכונת מורחבת בשבוע הקרוב. מחר ומחרתיים (13-14.9) יפעל המתחם מ-08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. יום רביעי, ערב יום כיפור (15.9) יפעל המתחם בין השעות 08:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. ביום שישי (17.9) יפעל המתחם בין השעות 08:00-16:00. ביום שבת וראשון (18-19.9) יפעל המתחם מ-08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

המתחם פועל כזכור בשיטת דרייב אין לרכבים בלבד, בצד המזרחי של חניון היס פלאנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. מדובר בבדיקת PCR שאינה מיועדת לתו ירוק או ליציאה לחו"ל. אין צורך בהפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח.
כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר