צילום: יח"ץ מכבי

פנויים בערב ובלילה? בואו להתחסן

עיריית ראשון לציון, בשיתוף קופות החולים, תפתח ברמת אליהו מתחם חיסונים במוצאי שבת (4.9) מ-21:00 בערב ועד חצות. במקביל, מתחם הבדיקות ממשיך לפעול במתכונת מוגברת, מ-8:00 בבוקר ועד 21:00 בערב כאשר ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00

פורסם בתאריך: 2.9.21 07:25

עיריית ראשון לציון ממשיכה לעודד את תושבי העיר להתחסן. במוצאי שבת (4.9) תפתח העירייה, בשיתוף קופות החולים, מתחם חיסונים בכניסה למתנ"ס רמת אליהו ברחוב אבא סילבר 2 בשכונת רמת אליהו. המתחם יחל את פעילותו בשעה 21:00 בערב ועד לחצות. במתחם ניתן להתחסן במנה הראשונה ובשלישית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


צעירים עד גיל 18, המעוניינים להתחסן ומגיעים ללא ההורים, צריכים למלא טופס אישור הורים ולהגיע עם ספח תעודת זהות הורים מצולם.
במקביל לחיסונים, ממשיכה העירייה ופיקוד העורף בהפעלת מתחם הבדיקות ביס פלנט במתכונת מוגברת, כלומר משמונה בבוקר ועד 21:00 בערב. ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00.

המתחם פועל בשיטת דרייב אין, בצד המזרחי של חניון היס פלאנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בהפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח.כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר