ראשון לציון: אחרי סיון סוער, שנת הלימודים תיפתח כסדרה

לאחר דיונים הוחלט כי שנת הלימודים בעיר תפתח כסדרה, ויש גם בשורה וחופש פעולה למנהלים

פורסם בתאריך: 30.8.21 06:22

אתמול, ראשון, נערכה ישיבה מיוחדת בעקבות הצעתו של יו"ר האופוזיציה דורון אוזן שקרא לא לפתוח את שנת הלימודים הקרובה במועדה. בישיבה השתתפו כלל חברי המועצה וכל אחד מהם הביע את דעתו כשלבסוף התקבלה החלטה. שנת הלימודים תיפתח כסדרה.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לאור התחלואה  הגוברת בארץ ובעיר בפרט, בנקודת הזמן תחילת אוגוסט שהגשתי את ההצעה ראשון לציון הייתה עדיין כתומה לפי מודל הרמזור, נכון להיום, ראשון הפכה לעיר אדומה בחינוך , וחשוב להדגיש שאנחנו מדברים בסה"כ על 6-9 ימי לימודים נטו לכל אורך ספטמבר יומיים פה ויומיים שם חודש עמוס בחגי תשרי.החשש מלהידבק והתסכול שייגרם גם להורים וגם לילדים כתוצאה מכך, הם לא נכונים לאור מה שקורה בנוסף המורים לא מחוייבים  בתו ירוק וישנם כבר מקרי הדבקה כמו בבית הספר בנחלת יהודה" אמר דורון אוזן ל"השקמה ראשון לציון" אולם הוא לא הצליח לגרום לשאר חברי המועצה לתמוך בהצעה.
"כשמגיעים לנושא החינוך – אין קואליציה או אופוזיציה ולכן היה לי חשוב לשמוע את כל אחת ואחד מחברי המועצה.מסגרות החינוך, מבני מוסדות החינוך, צוותי החינוך בעיר – ערוכים ומוכנים לפתיחת שנה״ל וכך יהיה.וזו אכן הייתה דעת הרוב במועצה – התלמידים כבר סבלו מספיק השנה בפן הלימודי והנפשי, ההורים כבר טורטרו הלוך וחזור ולכן, ראשון לציון תפתח את מערכת החינוך שלה ב-1.9 כפי שקבע משרד החינוך ומשרד הבריאות.עם זאת, אנו רוצים לאפשר גמישות למנהלות ולמנהלים בכל הקשור ללמידה של כיתות ה׳ ומעלה בזום במידת הצורך, כל אחד באופן דיפרנציאלי, לפי מצב התלמידים בבית הספר שלו" סיכם ראש העיריה רז קינסטליך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר