טוב על הלב: ניצולת השואה זכתה לשיפוץ הבית בהתנדבות

ניצולת שואה בת 90 המתגוררת בראשון לציון, חיה את חייה בשנים האחרונות בבית לא ראוי למגורים. סיירת השיפוצים בשיתוף חברות מסחריות ועשרות מתנדבים, שיפצו את דירתה מהיסוד וכעת, תזכה הגברת לחגוג את ראש השנה הקרוב בבית חדש, משפוץ ומעוצב.

פורסם בתאריך: 29.8.21 16:32

עמותת סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה, נוסדה בימיה הראשונים של הקורונה, במטרה לשפץ ולחדש דירות של קשישים וניצולי שואה המתגוררים בדירות שאינן ראויות למגורים.   כך גם במקרה  של סוזנה, ניצולת שואה בת 90 שהתגוררה עד לאחרונה בדירה שאינה ראויה ובטוחה למגורי אדם. העמותה הגיעה לדירתה של סוזנה לאחר פניה של אזרחית עירנית שמסייעת לה בזמנה הפנוי ונחשפה לליקויים בדירתה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שיפוץ הבית היה מקיף ויסודי וכלל תיקון קיר חיצוני  שממוקם במטבח הבית ונמצא מנותק  בחלקו מן הקיר הצמוד לו ומן התקרה. לטובת ביצוע הפעילות בבטחה, נעזרה העמותה במהנדס הבטיחות של עיריית ראשון לציון שאישר את ביצוע התיקון.  תיקון קירות ותקרה שסבלו בעבר מרטיבות ונותרו מתפוררים ומעובשים,  הנגשת מקלחת,  פירוק המטבח הישן והרכבת מטבח חדש ונגיש, אבזור הבית בכלל מוצרי חשמל חדשים ובטוחים לשימוש, ריהוט הבית עד לפרטים הקטנים, פינוי הבית והחצר מפסולת רבה שהצטברה במשך המון שנים,   ריצוף הבית בקרמיקה המונעת החלקה אבזור מלא של פריטים משלימים ואקססוריז, החלפת דלתות הפנים ודלת הכניסה של הבית,  החלפת חלונות הבית אשר היו רעועים ושבורים בחלונות אלומניום חדשים, גינון והנגשת החצר.

הבית של סוזנה עבר מהפך בהתנדבות מלאה של עשרות מתנדבים, אנשי מקצוע וחברות מסחריות שמסייעות באופן יומיומי לשפץ ולחדש דירות של קשישים וניצולי שואה בהתנדבות מלאה.  כלל הריצוף בבית נעשה בשיתוף פעולה עם חברת דניה סיבוס שליוותה את השיפוץ,   דלתות הפנים וכלל הריהוט בבית נתרם על ידי חברת פרשקובסקי שמלווה את הארגון דרך ארוכה.  לפרויקט הגיעה גם שרת הפנים אילת שקד שהצטרפה לסיירת ליום התנדבות ורתמה  את הרשתות החברתיות שלה לטובת העלאת המודעות בדבר העמותה, מה שסייע לארגון לאתר  בית עסק שייצור חלונות חדשים לבית, את כלל עבודת הגינון והנגשת החצר ביצעה חברת שיפוצים +  אליהם מצטרפים עשרות מתנדבים שהגיעו מידי יום בחודש האחרון בהתנדבות מלאה  לטייח, לסייד, לצבוע, לסדר ולנקות דירה של ניצולת שואה ערירית שתוכל עתה לגור בבית בטוח ונעים למגורים ותוכל לחגוג את ראש השנה סביב שולחן חדש.

 

סיירת השיפוצים בדרכם לשיפוץ הבא, מתוך עשרות פניות אשר עדיין ממתינות לסיוע. אם אתם מעוניינים להתנדב בעמותת סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה, ניתן לפנות בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם.   תרומות ניתן להעביר לעמותה  בהעברה לחשבון: בנק מזרחי  סניף 483, מס חשבון 397620 – על שם סיירת השיפוצים לקשישים וניצולי שואה. או בביט למספר : 0525663555

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר