משכנתא על הבר: ההזדמנויות הגדולות נמצאות דווקא במזרח העיר

איפה מסתתרות הזדמנויות ההשקעה הכי טובות בעיר ומאיזה טרנדים עיצוביים כדאי להיזהר. רשת שוקן ובנק הפועלים קיימו מפגש מיוחד בנושא נדל"ן ומשכנתאות בבר 55 בראשון לציון

פורסם בתאריך: 4.8.21 08:29

באירוע "משכנתא על הבר״, שהתקיים ביום שני השבוע בבר 55 בראשון לציון בשיתוף בנק הפועלים, הוצגו מגמות והזדמנויות בשוק הנדל״ן המקומי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ד״ר תמיר ארביב, מתכנן ערים ואנליסט, שסקר את ההשפעות התכנוניות על שוק הנדל״ן בראשון לציון, והציג את שינוי במגמת עליית המחירים בין מזרח העיר למערב העיר. ״ראשון לציון משתנה, אין יותר מזרח ישן ומערב חדש. תוכניות ההתחדשות העירונית משנות את התמונה״. ארביב ציין כי מחירי דירות שלושה חדרים ברמת אליהו עלו ב-29 אחוז בתוך חמש שנים ובשיכון המזרח נרשמה עלייה של 35 אחוז במחירי דירות 4 חדרים. ״ראשון לציון עומדת להוסיף 100 אלך תושבים בעשור הקרוב, לפי התוכניות שכבר מאושרות. המטרו, הרכבת הקלה והרכבת הכבדה ומסוף דיין שיהפוך להאב התחבורתי הם הבטחה מאוד גדולה למשקיעים״.

אודליה כהן, מנהלת קשרי לקוחות נדל״ן באזור דרום בבנק הפועלים, סקרה את מצב שוק המשכנתאות, והציגה את החידושים בתחום. ״הקורונה לימדה אותנו שלא צריך לכתת רגליים, והיום אפשר לעשות הכל בדיגיטל בזמן שנוח לכם״. כהן גם הציגה את סל ההטבות הייחודי שמוצע לרוכשי דירות במסגרת מחיר למשתכן. ״התגייסנו גם לתוכנית הזאת ואנחנו מציעים סל הטבות ייחודי למשכנתאות על דירות במסגרת מחיר למשתכן. זה כולל הנחה בפתיחת התיק, אפשרות לדחיית תשלומי הקרן עד שלוש שנים ובמקרים מסוימים אפילו לקבל משכנתא עם הון עצמי של 100 אלף שקל בלבד״.

הערב הסתיים בהרצאה מיוחדת של מעצב הפנים ואיש הטלוויזיה מושיק גלאמין, בנושא סטיילינג. גלאמין הציג את הטרנדים החדשים בתחום וגם סיפק כמה עצות למשפצים: ״היום המטבח הוא הסלון החדש והכל קורה סביב האי, אבל אם אתה לא מבשל לא בטוח שצריך להשקיע בזה. אצלי בבית המטבח הוא ממש קטן ולא כל כך בשימוש. העצה הכי טובה היא להיזהר מטרנדים, הבית הוא שלכם ואין עוד אנשים כמוכם. הרעיונות העיצוביים הכי מדהימים מגיעים דווקא כשאין תקציב והמקום הכי בעייתי בבית יכול להפוך לפתרון. אנשים מחפשים עכשיו איפה לעשות פינת עבודה, אני אומר שצריך להסתכל דווקא על מקומות בעייתיים ותקועים, אפילו גרם מדרגות יכול להפוך לחדר עבודה״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר