ים של אושר

מרים חויטיקה בת ה90 לא יצאה מביתה כבר 5 שנים עד שמתנדבי איחוד הצלה הגיעו

פורסם בתאריך: 29.7.21 05:51

לאחרונה פנה מכר קרוב למשפחה שביקש להישאר אנונימי לראש העיר ראשון לציון מר רז קינסטליך ולגברת מיכל שוורץ מנהלת האגף לאזרחים ותיקים בראשון לציון, בבקשה לסיוע להוציא אותה מביתה להתאווררות. הבקשה הועברה לראש סניף איחוד הצלה בראשון לציון שלומי בן עמי שנרתם מיד למשימה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כך בימים האחרונים, הגיעו 4 מתנדבים של איחוד הצלה לביתה של הגברת חויטיקה, הורידו אותה מביתה על גבי כיסא מיוחד במדרגות ביתה והסיעו אותה באמבולנס איחוד הצלה לחוף הים.

מיטל נכדתה של חויטיקה מספרת: "מה שעשיתם עבור סבתי אמש היה כל כך מרגש. לאחר שנים רבות שלא יצאה מביתה, לקחתם אותה בכבוד, יחס אישי וחמלה גדולה לחוף הים בראשון לציון. היא כל כך זרחה מאושר ושמחה, אכלנו גלידה ביחד והעברנו מספר שעות של אושר צרוף יחד. אני מבקשת להודות לראש העיר מר רז קינסטליך, ולגברת מיכל שוורץ מנהלת האגף לאזרחים ותיקים שאף העניקה זר פרחים לסבתי. כמובן למתנדבי איחוד הצלה שעשו הכל כדי שנוכל לחוות את האושר הגדול הזה! תודה רבה, בשמי, בשם ילדיה, נכדיה וניניה של סבתי."

שלומי בן עמי ראש סניף ראשון לציון באיחוד הצלה סיפר: "מיד כשקיבלנו את הבקשה התחלנו להתארגן וכך נקבע התאריך המיועד. זו הייתה חוויה גדולה והתרגשות גדולה עבורנו. שליחות גדולה עבורנו לסייע לתושבי העיר ככל שנוכל, אני מודה למתנדבים אורן רוספשה, מוטי חלבי, דימטרי קברטובסקי שעזבו את עיסוקיהם והתפנו למשימה חשובה זו"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר