צילום: קרול קרמונה
צילום: קרול קרמונה

מפגש אגדות הספורט

השוק החקלא"י שנפתח לאחרונה בפרדס רבינוביץ', על גבול ראשון – נס ציונה, נהפך מוקד לעלייה לרגל לא רק למי שמחפש את תוצרתם המשובחת של חקלאי ישראל, אלא גם אבן שואבת למיטב ספורטאי העבר המיצטיינים באזור

פורסם בתאריך: 28.7.21 17:06

לפני כחודש נפתח שוק איכרים מגוון ומרהיב בפרדס רבינוביץ' – אחד השטחים החקלאיים האחרונים שנותרו באזור. ואכן, השוק "החקלא"י"', מושך אליו בשבועות האחרונים מאות אנשים שמחפשים תוצרת חקלאית טרייה ומשובחת שחלקה גדלה בפרדס רבינוביץ (בעיקר מנגו) וחלקה מגיעה מחקלאים אחרים ברחבי הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שמסתבר שלא רק חובבי פירות וירקות מגיעים למקום אלא גם רבים מספורטאי העבר של האזור. כך למשל, ביום שישי האחרון ביקרו ב"חקלא"י" חצי מקבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון בימיה הגדולים (ראו תמונה), ובנוסף אליהם גם ספורטאים מענפים אחרים, כמו למשל את יוסי גבע, אחד מגדולי שחקני הכדוריד של מכבי ראשון לציון, שהיה גם יו"ר המועדון עם שלל אליפויות וגביעים, וגם יו"ר איגוד הכדוריד הארצי. גם נינו ברגיג, הסמל של באר יעקב, שאימן קבוצות רבות באזור, כולל את הפועל ראשון בליגה הלאומית, הגיע לקנות ולהינות ואפילו מנחם איריס, עושה המשחק והכוכב הבלתי מעורער של סקציה נס ציונה במשך שנים רבות כולל העונה הקודמת בליגה הראשונה, שאף הוא אימן קבוצות רבות באזור ובהן מכבי שעריים ואחרות. אפילו פגשנו שם את אחד מגדולי החלוצים של הפועל ראשון לציון, יוסקה בקר בן השמונים ויותר, שקרע רשתות בשנות השבעים, שהגיע עם בתו לעשות קניות. גם יואב צור, לשעבר עורך בכיר במספר כלי תקשרת, ואוהד שרוף של הפועל ראשון לציון שתיעד את הישגי הקבוצה בתפקידיו השונים, הגיע לקנות ולהינות.

ולמה כל הספורטאים נוהרים לפרדס רבינוביץ? כי החקלאי שמגדל את הפרדס ואת שוק האיכרים שנפתח במקום הוא לא אחר מאשר מומי, בנו של שמשון רבינוביץ ז"ל, הלא הוא "סמוך הקטן" מגיבורי הפלמ"ח וילקוט הכזבים, שמשפחתו מגדלת את הפרדס הזה כבר כמעט 100 שנה. מאחר שמומי רבינוביץ בעצמו היה שחקן בקבוצת הכדורגל של הפועל ראשון לציון בימיה הגדולים בליגה הראשונה – מה הפלא שכל ספורטאי האזור מתקבצים במקום בכל יום שישי, והופכים אותו לחגיגה של פירות, ירקות, וכדורגל? לא ידעתם שחקלאות וספורט הולכים יחד?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר