שר המשפטים הנחה על פיילוט בראשון לציון: כל שירותי משרד המשפטים במקום אחד

בסיורו הראשון כסגן רה״מ ושר משפטים, הגיע גדעון סער לראשון לציון ,בסיור עם ראש העירייה, רז קינסטליך, הנחה השר על יציאה לפיילוט בהמלצת מנכ״ל משרד המשפטים- ערן דוידי, קינסטליך ביקש מהשר לבחון הקמת ביהמ"ש מחוזי בעיר ובית משפט לעניינים קהילתיים, וכן העלה את סוגיית פינוי המסעדות בחוף הים

פורסם בתאריך: 21.7.21 08:36

שר המשפטים, גדעון סער, הנחה על פיילוט בראשון לציון שירכז את כל שירותי משרד המשפטים במקום אחד one stop shop, שככל הנראה ימוקם בקרית הממשלה וייתן מענה לתושבי העיר והאזור. מדובר בין היתר בסיוע משפטי, פיקוח על המקרקעין, טאבו ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הדברים סוכמו בין סגן רה״מ ושר המשפטים, גדעון סער, לראש העירייה, רז קינסטליך, בביקורו הראשון של השר בתפקידו ברשות מקומית. בקרוב יחל משרד המשפטים במיפוי הצרכים בעיר ובסביבה ולאחר מכן יתוקצב הפיילוט.

ראש העירייה, רז קינסטליך, תיאר בפני שר המשפטים את פיתוחה המואץ של ראשון לציון והצפי לקליטת כמאה אלף תושבים חדשים. על רקע דברים אלו, העלה קינסטליך את בקשתו להקים בעיר בית משפט מחוזי. בדבריו ציין קינסטליך כי בית המשפט המחוזי בלוד לא יכול לתת מענה הולם על רקע היקף התיקים הרב שהוא דן בהם.

נושא נוסף שעלה על הפרק הוא פינוי שש המסעדות בחוף הים. כזכור, בית המשפט השלום נעתר לבקשת מינהל מקרקעי ישראל והורה על פינוי המסעדות. קינסטליך ציין כי את חוף ראשון לציון פוקדים מדי סוף השבוע למעלה ממאה אלף מתרחצים שבתי העסק האלו נותנים להם מענה. כמו כן, ציין קינסטליך כי העירייה מקדמת תב"ע להסדרת פעילות מסעדות במקום תוך קידום המהלך בשיתוף מינהל התיכנון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר