רז קינסטליך: "מצב חירום הוא השגרה החדשה"

מהכנס השנתי למנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות שעמד השנה בסימן המציאות החדשה יצאה בשורה: הרשויות המקומית ערוכות כיום יותר מתמיד למצבי חירום

פורסם בתאריך: 14.7.21 16:04

בכנס השנתי למנכ"לים ומזכירים ברשויות המקומיות שהתקיים באילת, השתתפו 9 ראשי ערים, 3 שרים וכ- 170 מנכ"לים ומזכירים ברשויות המקומיות. במהלך ארבעה ימים שבהם התקיים הכנס, השתתפו בכירי השלטון המקומי שעומדים בחזית הניהולית  של הרשויות המקומיות בדיונים סוערים  והרצאות שעסקו במגוון תחומי החיים והעיסוק של הרשויות המקומיות  ובהם:  מצבי חירום בעקבות מגפה או מלחמה, דיור, התחדשות עירונית, תחבורה, ניהול, שירות לתושב, ערים חכמות ועוד. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 רז קינסטליך, ראש העיר ראשון לציון, היה בין הדוברים המרכזיים והבולטים בכנס  והשתתף בין השאר בפאנל בנושא "מצב חירום הוא השגרה החדשה"  שבו השתתפו" מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין, פרופסור נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות, רחמים מלול, ראש העיר רחובות וראשי ערים נוספים. במהלך הדיון פרש קינסטליך את משנתו על חשיבות ההסברה והדוגמה האישית במלחמה בקורונה. לדבריו עיריית ראשל"צ משקיעה משאבים ומאמצים עצומים כדי להגיע במצבי שגרה וחירום עם המידע הנדרש לכל אזרח בשפה שלו ובדרך שמתאימה לו. האלוף אורי גורדין, מפקד פיקוד העורף, ביקש מהמנכ"לים וראשי הרשויות להשאיר את מערכי המלחמה בנגיף הקורונה פעילים כדי להתמודד עם מה שנראה כמו התפרצות חדשה ושיבח אותם על שיתוף פעולה עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון

דורון מילברג, שהיה מנכ"ל עיריית ראשון לציון וכיום מכהן בנוסף לתפקידו כמנכ"ל עיריית רחובות גם כיו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות היה אחראי על הכנס  שבו השתתפו גם מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי ומפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין. 

בין המשתתפים בפאנל שררה תמימות דעים בדבר החשיבות של שיתוף הפעולה בין הרשות המקומית, פיקוד העורף ומשרד הבריאות ועושה רושם שנכון לעכשיו הרשויות המקומיות ערוכות היטב למקרה של התגברות ההתפרצות הנוכחית, כולל מתחמי בדיקות, מתחמי חיסונים ומערך חקירות אפדימיולוגיות.  בדיון בנושא התחבורה  השתתפו מלבד ראשי הערים גם מנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר וחיים גליק, מנכ"ל נת"ע האחראית על הקמת הרכבת הקלה והמטרו. רז קינסטליך ראש העיר ראשון לציון הביע את הדאגה שלו מבנייה ללא פתרונות תחבורה הולמים אולם ציין את שיתוף הפעולה ההדוק ביו עיריית ראשל"צ לבין חברת נתיבי איילון וחברת נת"ע. שני המנכ"לים ציינו לשבח את התנהלותה של עיריית ראשל"צ בנושאים אלה. גליק מנכ"ל נת"ע אף יצא בהכרזה דרמטית כי בעוד 30 שנה לא נזדקק לרכב הפרטי. 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר