מחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן-זוהר (צילום: פרטי | אילוסטרציה By ESB Professional shutterstock)
מחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן-זוהר (צילום: יח"צ | אילוסטרציה By ESB Professional shutterstock)

תלמידים המרכז הישראלי לחדשנות בראשון לציון זכו בתחרות הארצית לכותבים צעירים

בתחרות לכיתות ג' זכה אורי מצרי מבית הספר 'סיני' במקום השלישי עבור הסיפור 'צור היצור', כאשר שיר קונטקה מבית הספר 'איתמר' זכה בציון לשבח עבור הסיפור 'האם הבדיקה חיובית?'

פורסם בתאריך: 27.6.21 07:32

בתחרות הארצית לכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך לכיתות ג' זכה אורי מצרי מבית הספר 'סיני' במקום השלישי עבור הסיפור 'צור היצור'. בתחרות לכיתות ד' זכה יואל טקה מ 'זבולון המר' במקום השלישי עם הסיפור 'החזרה מאתיופיה', ושיר קונטקה מבית הספר איתמר' זכה בציון לשבח עבור הסיפור 'האם הבדיקה חיובית?'. רומי נאמני מבית הספר 'ויתקין' זכתה בציון לשבח לכיתות ה' עבור הסיפור 'רון הקוסם'.

אירוע הגמר של התחרות, התקיים השנה באשקלון לאור הזדהות עם ילדי הדרום לאחר מבצע 'שומר החומות', בהנחיית כוכב הילדים טל מוסרי. באירוע הוענק פרס מפעל חיים לסופר הילדים האהוב שלמה אבס.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תחרות הכותבים הצעירים של המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מיועדת לתלמידים מכיתות ג'-ו' ומתקיימת מדי שנה. בשלב הראשון כותבים אלפי ילדים מרחבי הארץ סיפור קצר פרי דמיונם, כחלק מהתכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ. הסיפורים נבדקים על ידי צוות מקצועי של בית הספר והילדים שסיפוריהם שסיפוריהם הגיעו למקומות הראשונים בתחרויות הבית ספריות התמודדו בשלב הגמר.

דן פוטרמן מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, מסר כי "תחרות הכותבים הצעירים הינה אחת מנקודות השיא במסגרת התכנית לכישורי שפה שאנו מפעילים בבתי הספר, והיא מאפשרת לילדים למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם. אני מברך את תלמידי ראשון לציון שזכו במקומות הראשונים, תוצר של התהליך שאנחנו עוברים יחד עם בתי הספר והצוות החינוכי, בשיתוף ובתמיכת עיריית ראשון לציון. התחרות מוכיחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר