פציעתה של הפקחית לביטחון שננשכה על ידי כלב (צילום: החברה לביטחון)
פציעתה של הפקחית לביטחון שננשכה על ידי כלב (צילום: החברה לביטחון)

מזעזע: פקחית החברה לביטחון ננשכה באכזריות על ידי כלב תקיפה

כלב תקיפה מסוג מלינואה שהסתובב עם בעליו ללא מחסום פה וללא רצועה, תקף את פקחית החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון וגרם לקרע בזרועה

פורסם בתאריך: 18.3.21 10:20

פקחית החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הותקפה הלילה (בין רביעי לחמישי) וננשכה באכזריות על ידי כלב תקיפה מסוג מלינואה. הכלב גרם לקרע בזרועה של הפקחית והיא פונתה לבית החולים אסף הרופא לקבלת טיפול רפואי. פקח שהיה איתה הזעיק כח של השיטור העירוני אשר עיכב לחקירה את בעלי הכלב.

האירוע התרחש סמוך לשעה 11 בלילה ברחוב כצנלסון. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי צוות יחידת אכיפת כלבים של החברה לביטחון הבחין באזרח המסתובב עם כלבו בניגוד לחוק. הכלב, שמוגדר ככלב תקיפה אימתני, הסתובב ללא מחסום פה וללא רצועה. הפקחים ביקשו לבצע הליך אכיפה כנגד בעל הכלב. בשלב מסוים התנפל הכלב על הפקחית ונעץ את שיניו בזרועה בעוצמה רבה.

הפקחית והפקח שהיה איתה נאבקו בכלב ושחררו את אחיזתו. למקום הוזעקו כוחות של השיטור העירוני וכן צוות הווטרינרי. הכלב נלקח להסגר ובעליו הובאו לחקירה.

בחברה לביטחון הביעו זעזוע מהתקיפה הקשה של הפקחית וציינו שהיא ביצעה את עבודתה באופן מקצועי. בכוונת החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לפעול כדי למצות את הדין עם בעלי הכלב וכן לפעול להגשת תביעה אזרחית כנגד בעלי הכלב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר