עידן מזרחי וראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אלון לבנה)
עידן מזרחי וראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אלון לבנה)

שינוי בשורות העירייה: המשנה לראש העיר ומייסד סיעת הצעירים עידן מזרחי עבר לסיעת הליכוד

המשנה לראש העיר עידן מזרחי, שנחשב עד כה ליד ימינו של ראש העיר רז קינסטליך ואף ייסד איתו את תנועת הצעירים+הירוקים המחזיקה כעת במרבית הכיסאות המועצה, הודיע על עזיבתו את הסיעה ומעברו לסיעת הליכוד; "יש חילוקי דעות בנושא שאלת ההנהגה", מספר מזרחי

פורסם בתאריך: 14.3.21 07:54

רגע לפני הבחירות הארציות לכנסת, חלו השבוע שינויים בצמרת הנהגת העיר ראשון לציון. המשנה לראש העיר עידן מזרחי, הנחשב למספר שתיים וליד ימינו של ראש העיר רז קינסטליך מזה שנים, הודיע כי הוא עוזב את סיעת הירוקים + הצעירים אותה ייסד עם קינסטליך, ומצטרף לסיעת הליכוד בעיר.

במהלך כהונתו במועצה מטעם סיעת הירוקים + הצעירים מחזיק מזרחי בתיקים חשובים, תיק כח אדם, חוף הים והאגמים, חי כיף, יו״ר דירקטוריון החברה לייזום ועוד. לאחר הצטרפותו לסיעה החדשה, יהפוך מזרחי ליושב ראש סיעת הליכוד במועצת העיר, ובכך תהפוך הליכוד לסיעה בת 3 מנדטים.

מזרחי חבר המועצה הצעיר בעיר חגג לפני כחודש יומולדת 34 החל את דרכו הפוליטית יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך עוד בבחירות 2003 בהם נבחר רז לראשונה. בשנת 2013 נבחר מזרחי לראשונה למועצת העיר בהיות בן 26 בלבד, בשנת 2018 היה חלק מרכזי במהפך הבחירות שהובילו לניצחון קינסטליך בבחירות המקומיות.

בין היתר קידם את האינטרסים של תושבי העיר הצעירים כשליבת עשייתו הציבורית סבבה סביב הדאגה לרווחתם.  כעת, יוצא מזרחי לדרך חדשה ומצטרף למפלגת השלטון בזירה המקומית לאחר שותפות ארוכת שנים עם ראש העירייה, רז קינסטליך.

מה גרם לך להחליט לעזוב את הרשימה עם רז ולעבוד לליכוד ?

"אני ורז יחד כ20 שנים הוא חבר טוב שותף לדרך וראש עיר מצויין. רז תמיד ישאר חברי הטוב ביותר ואתמוך בו בזירה המקומית. ההצטרפות לליכוד היה תהליך ארוך מאוד שהתבשל במשך של שנה וחצי, מאז ומתמיד הייתי ליכודניק, בשנים האחרונות קיבלתי פניות מחברים טובים שמאד רצו לראות אותי בליכוד וכעת התנאים הבשילו לעשות את המהלך הזה בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחבר הכנסת לדוד ביטן יווסי חממי, ופעילי הליכוד בעיר על האמון והראיה בי כמנהיג הליכוד בעיר.

עידן מזרחי ורז קינסטליך צילום:אלון לבנה

עידן מזרחי ורז קינסטליך צילום:אלון לבנה

מה הייתה תגובת רז להחלטה שלך?

"מעבר לשותפות הפוליטית ביני לבין רז הוא גם חבר טוב, הוא ידע על המהלך שנרקם ונתן לי את ברכת הדרך כדי שאתקדם לסיעה ארצית גדולה שמנהיגה את המדינה ושכוללת עשייה רחבה, אני בטוח שכשאני יו״ר הליכוד העיר אצליח לדאוג לתושבי העיר גם ברמה המקומית וגם בארצית"

מה דעתך על תמיכתו של רז בגדעון סער?

"רז הוא אדם ישר הגון וחבר אמת, הוא עם גדעון הרבה שנים ומאמין בו ואני מכבד את החלטתו, אבל יש חילוקי דעות בנושא שאלת ההנהגה. אני מאמין בראש הממשלה ושרי הליכוד שעשו המון למען העיר בשנים האחרונות ואני מאד מקווה שנתניהו ינצח ויצליח להקים ממשלה שתמשיך לעזור לנו בראשון לציון"

איך אתה מתכוון לתחזק את רשימת הליכוד שנחשבת לחלשה בעיר?

"אני מכיר את פעילי הליכוד בעיר, הפוטנציאל הגדול קיים, כבר היום אני פועל בכמה מישורים, אני אדאג לאחד את השורות, להגדיל את כמות המתפקדים בעיר, אקים מחדש את צעירי הליכוד ובכלל ארענן את הרשימה נוסיף כוחות חדשים לצד וותיקים איכותיים שיש לנו כיום ברשימה.בבחירות הארצית האחרונות הליכוד זכה ב-45% מקולות תושבי העיר, התחושה בליכוד היא כמו משפחה אחת גדולה ואני שמח מאד להצטרף באופן רשמי למשפחה הזו ולהנהיג אותה .

בנימה אישית אני רוצה בראש ובראשונה להודות לראש העיר, רז קינסטליך, על שותפות ארוכת שנים יחד, על הגשמת החזון המשותף שלנו,  המעבר לסיעת הליכוד מרגיש עבורי טבעי היות וגדלתי על ערכי התנועה עוד משחר נעורי, אני נכון לעמוד באתגר ולממש את שאיפותיי הציבוריות למען העיר שאני כל כך אוהב ולמען תושביה שבחרו בי להיות נציגם. התרגשות גדולה ועבודה קשה לפנינו".

תגובת ראש העיר רז קינסטליך:

"עידן ואני צועדים יחד שנים רבות  עוד טרם נבחר למועצת העיר כשהיה בן 14 אני שמח לראות את עידן פורש כנפיים וגאה בו על כך שעשייתו הציבורית נשאה פרי, מאמין באמונה שלמה כי הוא בשל להוביל ולהעמיק את עשייתו הציבורית לכלל אוכלוסיות העיר, אני מאמין בעידן וביכולות שלו.כמובן שנתתי לעידן את ברכת הדרך כחלק מהשקפת עולמי לקדם ולסייע בידם של נבחרי הציבור לממש את השקפת עולמם למען הציבור״

חבר סיעת הליכוד בעיר, חבר המועצה יוסי חממי: ״מברך את עידן על הצטרפותו לסיעת הליכוד, בראשון לציון, אני מאמין כי הצטרפותו תהא משאב רוח מרענן עבור הליכוד ובכך יחזק את כוחנו ויוביל אותנו להשגים גדולים בזירה המקומית והארצית״


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש עשייה, שתרם רבות לתושבי ראשון, אין מתאים ממנו להנהיג את הליכוד בראשון לציון. בהצלחה בתפקיד החדש!!!
    מצפים ממך לגדולות!

  2. שני וייס

    עידן יא אלוף
    תעדכן שם את ביבי שאלה מחליף אותו בקרוב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר