טל רגס צילום: בר אלון

לקראת החזרה לשגרה של ענף האירועים: מפיק מסיבות הנוער טל רגס מספר על שנת הקורונה

טל רגס, מפיק האירועים האחראי בין היתר על ליין הנוער "הפייק ניוז", שקיימת כבר שלוש שנים וצברה לאורך הדרך חוויות עם עשרות אלפי בני נוער, מספר על השנה החולפת ומציין כי "היה קשה מאוד, כמעט בלי הכנסות, חוסר ודאות והמון סימני שאלה שריחפו באוויר, בלי לדעת לאיזה בוקר אתה מתעורר ביום שלמחרת וזה באמת לא היה פשוט"

פורסם בתאריך: 7.3.21 07:52

ביום ראשון הקרוב, טל רגס (22) מחולון, מפיק אירועים ובין השאר גם מפיק של ליין הנוער ״הפייק ניוז״, יחזור לסוג של שגרה בעקבות המתווה הממשלתי והחזרה של עולם האירועים לחיים. בראיון ל"השקמה ראשון לציון" הוא מספר על המשבר שפקד את הענף, הלקחים ועל התכניות לעתיד.

"נכנסתי לתחום מגיל 18, לא הייתי הילד שאהב ללכת למסיבות או הילד הכי דומיננטי בחבורה, אלא להפך. מאידך, תמיד שאפתי להיות הבן אדם הכי דומיננטי וזה היה המניע שלי לאורך השנים להגיע למה שאני היום". הוא מספר מייד ומוסיף "השנה האחרונה הייתה קשה מאוד, כמעט בלי הכנסות, חוסר ודאות והמון סימני שאלה שריחפו באוויר, בלי לדעת לאיזה בוקר אתה מתעורר ביום שלמחרת וזה באמת לא היה פשוט".

לדבריו, "את המשבר התחילו לעכל כבר במרץ 2020, אז הקהל התחיל לחשוש מאירועים המוניים. החודשיים הראשונים היו מבלבלים ומאוד לא פשוטים. מחיים מאוד אינטנסיביים ותכניות ארוכות לעתיד, ירדנו לאפס פעילות. זה לימד אותי להיות דינמי בעסקים שלי, להתאים את עצמי לתקופה ולהנחיות המשתנות. ובעיקר לגלות סבלנות ואורך רוח ולנשום".

והנה מגיע היום שאתם חוזרים לעבודה. האמנת שזה יגיע?

"ברמה האישית אני אדם אופטימי מטבעי, האמנתי שזה יגיע ולעומת אחרים שלא המשיכו בגיוסי הצוותים בזמן הקורונה בחרתי לנצל את כל התקופה הזו על מנת להרחיב את מספר האנשים שעובדים איתי והם חלק מצוות ההפקה שלי ולהכין את הקרקע לכל אופציה שתיפתח לנו. בדיעבד זו הייתה החלטה מאוד נבונה, כי ברגע שדיברו על פתיחה, היינו ערוכים וכבר סגרנו כמה אירועים קדימה".

מה בכל זאת למדת מהתקופה הזו?

"בעיקר להיות מוכן לכל מצב, התקופה נתנה לי לשלב נתיבים, ללמוד דברים חדשים ולהתעסק בעוד תחומים שנושקים, אני כן בטוח שהפתיחה שתחזור תהיה גל חזק של ביקוש כמו שלא היה מעולם, ושמחכים לכולנו עוד אתגרים בהמשך. אני כמובן מקווה שזה היה הסגר האחרון שנחזור לשגרה, אבל מי יודע מה יהיה?"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר