דקה דומייה לזכר הנפטר (צילום: הדר ואן קולא - הפועל ראשל״צ)
דקה דומייה לזכר הנפטר (צילום: הדר ואן קולא - הפועל ראשל״צ)

אבל במועדון הכדוריד: איש המשק משה ג'רבי נפטר ממחלת הקורונה

עובד החברה העירונית של עיריית ראשון לציון משה ג'רבי ז"ל שהיה מוכר במשך 26 השנים האחרונות כעובד מסור וכאוהד מושבע של קבוצת הכדור-יד העירונית, נפטר ממחלת הקורונה בגיל 67; אחיו מספר: "כולם סיפרו איזה אדם מיוחד הוא היה"

פורסם בתאריך: 4.3.21 07:53

אבל כבד נפל על שחקני ואוהדי הפועל ראשון לציון בכדוריד עם היוודע דבר מותו של איש המשק האהוב, משה ג'רבי ז"ל, שנפטר ממחלת הקורונה. ביום שישי האחרון הוקדש משחק הקבוצה נגד א.ס. רמת השרון לזכרו, בנוכחות עשרות מבני משפחתו.

ג'רבי, בן 67 בפטירתו, היה חלק מהנוף של הקבוצה. במשך 26 שנים הוא עבד בחברה העירונית ונחשב לגדול אוהדי הקבוצה. "הוא סחף אחריו את בנו, בנותיו והנכדים באהדה לקבוצה", מספר אחיו העיתונאי ועורך הדין רפי ג'רבי. "כל אחיי אוהדי מכבי ורק משה אהד את הפועל. הוא לא היה איש משק רגיל, הוא היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה. האבא של השחקנים. הוא היה נשוי לקבוצה ואהד אותה בכל לבו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ג'רבי, אב לשלושה וסבא לחמישה, גדל בשיכון המזרח והוא דמות מוכרת לרבים מבני העיר. אחיו מספר כי מותו הכה בתדהמה את מכריו. "אנחנו לא יודעים איך הוא נדבק בקורונה", ממשיך האח רפי. "הוא מאוד שמר על עצמו, התרחק מהתקהלויות וכעס על כל מי שלא עטה מסכה".

"לפני כחודש וחצי הוא חש ברע והרגיש חולשה. אחותי הבינה שמצבו לא טוב ואמבולנס פינה אותו לבית החולים אסף הרופא שם אובחן כחולה קורונה. הוא היה אופטימי לגמרי, התחזק, היה בקשר יום יומי ונראה היה שהכל עומד להסתדר. אבל ברגע אחד התחילו קשיי נשימה ונרשמה התדרדרות קשה. הוא הבין שמצבו לא פשוט. כעבור זמן קצר הוחלט להרדים אותו וכעבור שבועיים הוא נפטר. ביקשנו שהוא יחובר למכשיר אקמו כי הוא לא יכול היה לנשום לבד, אבל לצערי, זה לא קרה".


משה ג'רבי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

משה ג'רבי ז"ל. (צילום: באדיבות המשפחה)


ג'רבי היה דמות שכל אחד משחקני הקבוצות, מילדים ועד בוגרים, הכיר. "השחקנים, המאמנים, מנהלי הקבוצות, כולם אמרו לנו 'אתם לא יודעים מה משה היה עבורנו, הוא היה האבא של כולנו'", מוסיף האח רפי, "ילדים כתבו פוסטים לזכרו וכולם סיפרו איזה אדם מיוחד הוא היה".

את משחק הליגה האחרון הקדישה הקבוצה לזכרו. מלבד טקס מרגש השחקנים עמדו דקת דומיה. המשחק הסתיים בניצחון של הפועל ראשון לציון על א.ס. רמת השרון (26:25) – אותו הקדישו השחקנים והמאמן למשה ג'רבי ז"ל.

"הכרוז דיבר בשבחו וסיפר מה הוא היה עבור השחקנים והקבוצה. עידן מימון, המאמן, ניגש לבני המשפחה ואמר לנו: 'אתם לא יודעים איזו אישיות מיוחדת היה משה. הוא היה צנוע, ענו, שקט, כולם אהבו אותו. כולם'. זה כאב לב גדול ומוות מיותר. לפני שבע שנים שכלנו את אחי רונן ועכשיו משה. זה בלתי נתפס. אבדה גדולה", מספר אחיו של המנוח.

הדר ואן קולא, דוברת הקבוצה, הודיעה כי "מועדון הכדוריד הפועל אלטשולר שחם ראשל״צ מוקיר את זכרו של איש המשק ואוהד המועדון משה ג׳רבי ז״ל שליווה דורות רבים של ילדים ושחקנים שגדלו במועדון והתאמנו באולם אשלים. משה ג׳רבי ז״ל תמיד האיר פנים, דאג, ושמר על סדר ומשמעת למען ביטחון ורווחת הילדים. נזכור אותך תמיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר