צילום: עיריית ראשון לציון

ראשון הולכת לסגר מלא: הממשלה אישרה החמרה של ההגבלות מחמישי בחצות

הממשלה אישרה את הידוק הסגר הכולל החמרה של ההגבלות, סגירת מערכת החינוך והשבתה של מקומות עבודה לא חיוניים, החל מיום חמישי הקרוב 7.1 בחצות, למשך שבועיים לפחות

פורסם בתאריך: 6.1.21 09:30

תדירותנתוני התחלואה הגבוהים, כולל מספר הנפטרים שממשיך לעלות, לצד החשש הממשלתי מהגעה לתרחיש של עשרות אלפי חולים מאומתים חדשים ביום, כפי שהוצגו בישיבת הממשלה שדנה בנושא, הכריעו את הכף וגרמו לשרי הממשלה לאשר סגר שלישי מלא, החל מיום חמישי הקרוב, 7.1.21, בחצות, ולמשך שבועיים לפחות.

הסגר במתכונתו החדשה, שתעבור "הידוק" מהמצב הקיים כעת בשטח, יכלול קודם כל השבתה מלאה של כלל מערכת החינוך, פרט למערכת החינוך המיוחד, ומעבר מידי ללמידה מרחוק דרך הזום בלבד, לא רק בבתי הספר אלא גם בגני הילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מקומות העבודה ייסגרו גם הם לצד מערכת החינוך ומקומות הבילוי, זאת למעט מקומות עבודה שקיבלו הגדרה של מפעל חיוני והיתר החרגה שמאפשר המשך עבודה בסגר, כפי שהיה בסגרים הקודמים.

היציאה מהבית עד להסרת הסגר המלא או לשינוי מתכונתו פעם נוספת, מוגבלת בשבועיים הקרובים למטרת הצטיידות באוכל ותרופות וכן לצרכים חיוניים אחרים בלבד, המתרחשת רק ביישוב המגורים. במקביל, הגבלת המרחק לצרכים שאינם חיוניים תישאר ברף של עד 1,000 מטרים מהבית, וכך יישאר בתוקפו גם האיסור על שהייה בבית של אדם אחר.

איסורי ההתקהלויות שנקבעו בסגר הנוכחי חמורים מאלו שהיו בתוקף בסגר הקודם, וכעת מותרת התקהלות של עד 5 בחלל סגור ועד 10 בלבד במרחב פתוח – כלומר החמרה של 50 אחוזים בתנאי הסף, שעמדו עד כה על 10 ו-20 אנשים, בהתאמה. תדירות התחבורה הציבורית תצומצם גם היא ב-50 אחוזים, כפי שהיה בסגרים קודמים.

בנוגע לאופן ואישור פעילותן של המסעדות, שנדונו גם הם בישיבת הממשלה, הוחלט כי בעלי המסעדות לא יורשו לבצע איסוף עצמי, אך נכון לעכשיו, שירותי המשלוחים שהיו פעילים בזמן הסגר ימשכו לפעול גם לאחר הידוק האכיפה והחמרת ההגבלות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשהחרדים יהיו בסגר אמיתי גם אנחנו הם לא גם אנחנו חא. ביבי מפחד מהחרדים. המשטרה מפחדת להכנס לשם. ביבי אמר שהערבים והחרדים מפיצי מחלות.מה הם כאלה המטומטמים שמוכנים לשבת עם השקרן

  2. ענת

    בוקר טוב…היה אפשר להורות לסגירת רחובות אדומים כבר מזמן….במקום להקדיש זמן לתמיכה למתומדד…סער…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם יהיו בסגר אבל הדתיים יחגגו והסדר ימשך יותר משבועיים הרי הם מורשים לעשות מה שעולה על דעתם.דרעי לויצמן מנהלים את המדינה אולי עדיף שנתניהו יתן להם את תפקיד ראש הממשלה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר