מלחמת הזבל בעיר: דוחות יחולקו לתושבים

עיריית ראשון לציון יוצאת במבצע אכיפה לקראת חגי תשרי כנגד פסולת שמושלכת בעיר לא כחוק

פורסם בתאריך: 13.9.17 15:30

טרם ימי החג עיריית ראשון לציון הרחיבה את תדירות מערך איסוף הפסולת החריגה אשר מונחת בנקודות איסוף ברחבי העיר כגון: מיכשור חשמלי, גזם וריהוט. במקביל, תגביר העירייה את פעולות האכיפה לקראת כניסת החג ותרשום דו"חות של 320 שקלים, למלכלכים אשר יוציאו פסולת חריגה לאחר יום ההוצאה המאושר.

"רישום הדוחות הם דבר מיותר. אנחנו לא בגנון ואם יענישו אותי כתושב אז אתנהל בצורה שונה. זה רק יכול לעשות את הפעולה ההפוכה וליצור עוינות כלפי העירייה" אמר תושב העיר, והוסיף: "כל שנה לפני החגים מודיעים על כך שינקו ובסופו של דבר דווקא בימי החג הרחובות מוצפים בזבל. צריכים לדאוג לאורך כל השנה לרחובות נקיים ולא להתעורר רק בחגים".
לכל שכונה בעיר יש יום הוצאת פסולת חריגה, ובסופו של דבר השטח אמור להישאר נקי לאחר איסוף הפסולת אך במציאות לא כך הדבר- תושבים מצביעים על אשמת תושבים שחיים איתם בשכנות, תושבים אחרים מצביעים על בעית אכיפה וטוענים להתנהלות לא נכונה מצד העירייה.
"כולנו רוצים לקבל את החג עם עיר נקייה. אנחנו מבקשים ומצפים מהתושבים לתת כתף ולסייע. מטרד האשפה מפריע לכולנו", מסר דב צור, ראש העירייה. ימים יגידו האם מבצע הניקיון שהחלה עירייית ראשון לציון לפני החגים, יישא פרי גם אחריהם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר