כחול לבן. צילום: עיריית ראשון לציון

תווי החניה בראשון לציון יחודשו באופן אוטומטי

ראש העירייה: "מדובר בבשורה משמחת לתושבי העיר שתחסוך מזמנם היקר"

פורסם בתאריך: 23.8.20 18:06

עיריית ראשון לציון והחברה העירונית לביטחון הודיעו הבוקר (ראשון) על מהפכה בחידוש תווי חניה לתושבי העיר. מעתה, חידוש התווים ייעשה באופן אוטומטי על בסיס מאגר המידע של הארנונה העירונית.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטובת המהלך, השקיעה עיריית ראשון לציון משאבים רבים. זאת כחלק מהמגמה להנגיש את השירותים העירוניים לתושבי העיר, בפרט בנושא של תווי חניה. "מדובר בבשורה משמחת לתושבי העיר שתחסוך מזמנם היקר", אומר ראש העירייה, רז קינסטליך.
בסמוך למועד פקיעת תוקף תו החניה הישן, יקבלו תושבי העיר הודעה על אישור התו החדש. התו יישלח אליהם לכתובת המופיעה במאגרי המידע של חשבונות הארנונה העירונית ובכך, יימנעו התושבים מהליך ידני ארוך. על מנת לקבל את תו החניה העירוני, בעלי הרכב צריכים להיות רשומים כתושבי העיר ראשון לציון במשרד הפנים והרכב בבעלות או בהחזקה בלעדית של התושב. כמו כן, כלי הרכב שעבורו תו החניה צריך להיות כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל הינו עד 4 טון.
בחברה לביטחון אומרים כי מדובר בצעד שיקל על התושבים, וימנע מקרים בהם תושבים שכחו לחדש את תו החניה, דבר העלול להוביל לביצוע פעולות אכיפה. יחד עם זאת, בחברה לביטחון מדווחים על חידוש אוטומטי של כ-1,000 תווי חניה לתושבי העיר בימים אלו. מי שנדרש להחליף כלי רכב או שהינו תושב חדש, יהיה עליו לבצע הליך רישום ראשוני לרכב באמצעות אתר האינטרנט של העירייה.
מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, מסר: "החברה לביטחון מעניקה שירות מהיר, יעיל ואוטומטי לחידוש התווים. אני קורא לתושבים לוודא שרכבם עומד בתקנות וזכאי לקבל את תו החניה על מנת להימנע מאי-נעימויות".
סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי המחזיק בתיק הביטחון: "יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך , התקבלה החלטה לשפר את השירות למתן תווי חנייה על-ידי חידוש אוטומטי. אנו פועלים לשפר ולייעל את השירות עבור תושבי העיר בכל עת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר