חניה לנשים בהריון. שרון יחאי ששון מתוך עמוד הפייסבוק שלה

נשים בהריון דורשות: סימוני חנייה מיוחדים

שרון יחאי ששון, אם טרייה מראשון לציון, מעלה בעיה שאיתה מתמודדות נשים הרות ונשים לאחר לידה. מתברר שהיא ממש לא לבד

פורסם בתאריך: 26.7.17 11:19

לפני כחמישה חודשים נולד בנה של שרון יחאי ששון, בת 23 מראשון לציון. בחודשים מתקדמים להריונה היא הייתה עדה לחוסר ערנות למצבן של נשים הרות או נשים עם מנשא או עגלה. רוב הסיכויים, שאף אדם לא יחסום רכב של אישה הרה בכוונה, אבל האם הצבת שלט המעיד על מקום חניה אשר יוגדר מראש לנשים הרות או נשים לאחר לידה – בר ביצוע בראשון לציון?

"לא פעם ולא פעמיים במהלך סוף ההריון וגם אחריו נעמדתי מתוסכלת מול הרכב, כשאנשים שנצמדו לרכב או שחנו עקום ולא חשבו שאישה הרה או עם תינוק צריכה להיכנס לשם", כתבה ששון בדף הפייסבוק שלה ועוררה הזדהות מצידן של נשים רבות.

האם הטרייה: "החלטתי שיקצו חניות גם בשבילנו. כשהייתי בחודש התשיעי, לא יכולתי להיכנס לאוטו וגם בחופשת לידה קורים מצבים שאי אפשר להיכנס לתוך האוטו".

מבדיקה שנעשתה בחניונים עירוניים\ציבוריים בראשון לציון, שבהם מוקצה אחוז מסוים מתוך כלל החניות לנשים בהריון, דווח על ידי העירייה שהדבר לא קיים.

בבדיקה נוספת ראינו, שבחניון הסטודנטים במכללה למינהל יש מקומות חניה שמוקצים חינם לסטודנטיות מהחודש השביעי להריונן ועד חודש לאחר הלידה. מקומות אלו נמצאים מטרים אחדים משער הכניסה למוסד הלימודים ומסומנים בצבע ורוד.

העירייה בתגובה לשאלה האם העירייה עשויה ליזום מהלך של סימון חניות ברחבי העיר למען תושבות הרות או לאחר לידה עם עגלה: "אנו בוחנים כל העת כיצד ניתן להקל. כשיהיה חדש בנושא, נעדכן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר