שחר מור. עירנות שמנעה אסון.

פיסות בלונים ב"גן בעברית" – ילד ניצל מחנק

ערנות של הורה תושב העיר מנעה אסון: "האינסטינקט היה כמובן לרוץ אליו ולהוציא לו את חתיכת הבלון מהפה", סיפר האב

פורסם בתאריך: 19.7.17 08:42

לפני כשבועים, בעודו מבקר עם ילדיו ב"גן בעברית" בעיר, הציל שחר מור, תושב העיר בן 32, את בנו מחנק. כאשר הילדים שיחקו במתחם המזרקות, הכניס בנו בן השלוש לפה חתיכת בלון שהייתה זרוקה על הרצפה והחל ללעוס אותה. האב הערני שם לב שמשהו לא כשורה עם בנו, ובשניות הצליח להצילו מחניקה.

"האינסטינקט היה כמובן לרוץ אליו ולהוציא לו את חתיכת הבלון מהפה. אחר כך נחשפתי לכמות האדירה של חלקי הבלונים שיש שם. ממש כל הרחבה במזרקה מכוסה בבלונים", סיפר מור. האב שהרגיש שהמזל היה עימו, עוד באותו היום העלה פוסט לדף הפייסבוק שלו בו הוא מדגיש כי הוא לא מחפש אשמים אלא רק פיתרונות עבור ההורים וילדיהם.

"אני פונה לכל ההורים בבקשה הפסיקו לחלק לילדכם בלונים לפוצץ בגנים בהם משחקים פעוטות או לפחות איספו אחריכם את הלכלוך מדובר בסכנת נפשות", כך כתב.

עוד הוסיף בפנייה ישירה לעיריית ראשון לציון: "עירייה יקרה, אנא איסרו את השימוש בבלונים במזרקה או הקפידו להחזיק צוות ניקיון שידאג לביטחון ילדינו" .

"גני המשחקים בעיר יפים ומהנים ואנו נהנים לעשות בהם שימוש. אך בכל גני המשחקים בהם אני נמצא, אני נתקל במחדלי בטיחות החל ממשחקים שבורים ועד לבקבוקי זכוכית שבורים, אין סוף בדלי סיגריות וצואת כלבים".

עשרות גולשים ברשת שיתפו את הפוסט שכתב, ובין התגובות צוין כי  "צריך להגביר מודעות על הסכנה מהדבר עם הקונוטציה החיובית ועדיין מסוכן לפעוטות – שסקרנים לטעום כל דבר".

מעיריית ראשון לציון לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר