הדמיה: מתקני הכושר בגן המושבה

תושבי ראשון לציון, תתחילו להזיע

מתקני STREET WORKOUT יוקמו ברחבי העיר לטובת ציבור הספורטאים

פורסם בתאריך: 3.9.17 17:29

ממזרח למערב ראשון לציון ניתן לראות עשרות מתקני פיתוח כושר שונים ברחבי ראשון לציון. לכל מקום יש את ההווי שלו ולרוב גם את אותם מתאמנים קבועים, וכמובן מאמנים אישיים מצויידים בציוד נלווה. המתאמנים המקומיים משתדלים להסתפק במצוי וגם אם לפעמים ישנם מכשירים חורקים שהתנועה בהם לא אידאלית או שמא חסרה הצללה הם ממשיכים באימונם ומרוצים מהאפשרות ליהנות מפעילות ספורטיבית.

בחודשים הקרובים צפוי להיפתח כפיילוט ראשוני מתחם מתקני STREET WORKOUT בגן המושבה. אומנם זה יהיה עדיין בגדר שלב התחלתי אך לאחר מכן תיבחן האפשרות כי יוקמו מתחמים נוספים ברחבי העיר. הייחוד של מתקנים אלו הוא בכך שמעבר לאותם מכשירים סטנדרטים לאימון שרגילים המתאמנים לראות- יוצבו מכשירים חדשניים שיתבססו על: אקרובטיקה, גמישות, כח ויצירתיות המתאמנים.

"אימון גופני הוא חלק בלתי נפרד ממסגרת חיים בריאים של כל אדם שבוחר את סוג האימון שהוא מתחבר אליו וכן את המקום בו הוא רוצה להתאמן. בשנים האחרונות אנו רואים שיותר ויותר אנשים מגלים את הפעילות הספורטיבית בחוץ באוויר הפתוח" אמר המשנה לראש העירייה, אייל מושיוב שיזם את המהלך הספורטיבי בעיר.

עוד הוסיף מושיוב: "לאחר שבחן את הצעתי, הנחה ראש העירייה דב צור הידוע בחיבתו ותמיכתו בכל הקשור לספורט להקים מיתחם של התעמלות רחוב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר