הרחוב שבו נפל האב

תושבת ראשון מבקשת עזרה: מה גרם למותו של אבי?

דוד יעקבי ז"ל מראשון לציון, פונה בשבוע שעבר באמבולנס לבית החולים אסף הרופא לאחר מה שהעידו עוברי אורח על המקרה כנפילה. ימים אחדים לאחר מכן הלך לעולמו, בתו ענת נשארה עם שאלות פתוחות וכעת היא מנסה להבין מה קרה לאביה

פורסם בתאריך: 26.7.17 17:03

את השבוע האחרון העבירה ענת ישאל יעקבי מראשון לציון, בחוסר מנוחה מוחלט. אביה דוד יעקבי, בן  83, הלך לעולמו לאחר שערך סיבוב יומי ברגל, שממנו לא חזר בשלום. לאחר הנפילה הוא אושפז וימים אחדים אחר כך הלך לעולמו.

יעקבי חשה כי נסיבות המקרה לא ברורות לה. בדו"ח הרפואי של מד"א נכתב כי "לדברי עוברי אורח נפל אחורנית בזמן חציית כביש על ראשו מגובה רצפה". אלא שלדבריה הדו"ח אינו מספק לה תשובות בדבר מותו הפתאומי של אביה. "באמת זה בן אדם שעבר את מחלת הסרטן וכנגד כל הסיכויים יצא מזה. אנחנו לא מחפשים אשמים אלא רק רוצים לישון בשקט ולהבין מה קרה שם", היא אומרת.

כחלק ממאמציה לבדיקת נסיבות המקרה, פרסמה יעקבי בדף הפייסבוק שלה פוסט קריאה לעזרה. "חברים, בתאריך ה-17.7.17, אבי נפל ונחבל בראשו, בצומת הרחובות הרצל/ ויצמן. בתאריך 20.7 אבי נפטר מהמכה. משיחה שהייתה לי עם חברת הליסינג באיזור, נאמר לי שנכנס אליהם עובר אורח ואמר:'אוטובוס פגע בהולך רגל תזמינו אמבולנס'. אם מישהו היה באזור באותו היום והשעה או שמע משהו, אשמח לקבל כל פיסת מידע", כך כתבה.

"כל פרט בשבילי יסגור לי את הפינה הזאת בחיים", מוסיפה הבת בשיחה עם ראשונים-השקמה, "רק לדעת מה קרה שם. אולי אוטובוס לא באמת פגע אולי אוטובוס צפר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר