תושבי כפר אריה נגד המשאיות: "הורסות לנו את החיים"

בעקבות הבנייה באזור: דיירי השכונה נאלצים להתמודד עם נהגי משאיות, שאינם מצייתים לחוקי התנועה

פורסם בתאריך: 6.8.17 16:56

שיפוצים ברחבי העיר ובניית בניינים הם דבר שכיח בנופה של ראשון לציון אך ברו המקרים. הדבר לא אמור להשפיע בצורה מובהקת על שלוות הדיירים. ואולם, בשכונת כפר אריה המשאיות הפכו לסיוט של התושבים.

רבי מאיר ובן זכאי, תושבי העיר, שנאלצים להתמודד עם השיפוצים בסמוך לבית מגוריהם במזרח העיר, ממתינים לפתרונות וחוששים מאסון.

הם לא היחידים: "בונים כאן בתים באזור והרסו לשכונה שלמה את כל איכות החיים הכול פה אבק, אבנים ופקקים", טוענת לימור גובייסי, דיירת השכונה שמוסיפה: "בבקרים הרחובות חסומים אי אפשר להיכנס ולא לצאת בגלל המשאיות הרבות שנמצאות באזור. הם נכנסים ויוצאים דרך כפר אריה ולא מצייתים לתמרורים, ומסכנים את ילדינו, בנוסף אין אכיפה על כך".

התושבים מעידים כי תנועת המשאיות נמשכת לשעות הלילה המאוחרות דבר אשר מטריד מנוחתם והם דורשים שתהיינה אכיפה בנושא או לפחות פתרונות זמניים אשר ימתנו את המצב הנוכחי שמקשה לדבריהם על ניהול אורח חיים תקין. "אנחנו כאן בעוצר והמצב הזה נמשך כבר מעל חודש וחצי ללא כל שינוי למרות שפנינו למוקד העירוני", מספרת גובייסי.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "לצערנו הנושא רובץ לפתחם של משרד התחבורה ונתיבי ישראל שנמנעים מלפתוח את צומת הכניסה לשכונת רקפות מכביש 4313 למרות שהצומת הוקם כבר מזמן. עיריית ראשון לציון מפעילה לחץ כבד לאשר את פתיחת הצומת כולל שיחות דחופות עם מנכ"ל נתיבי ישראל והממונה על התחבורה במחוז מרכז. עם פתיחת הצומת, המשאיות מעבודות הפיתוח של השכונה החדשה רקפות, יופנו לכביש זה ולא יאלצו לעבור דרך שכונת רבי עקיבא. בכך תיפתר רוב הבעיה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר