כשאנשי היי טק נפגשו במדרחוב ודיברו על כישלונות

מפגש יזמות לאנשי ההייטק מראשון לציון נערך השבוע עם לא מעט תובנות, כן, גם מכישלונות למי שחולמים להיות יזמים

פורסם בתאריך: 26.7.17 17:48

כשנשמעת המילה יזמות, לא מעט אנשים מיד חושבים על אתגרים מלאי קשיים שמסתיימים עם טעם טוב. ברוב המקרים אותם יזמים מדברים על הצלחותיהם אבל שוכחים להציג את הצד האחר, את הכישלנות.

ביום שני התקיים במסגרת הפעילות של RishonTech – קהילת היזמות של ראשון לציון מפגש מעניין אשר עסק דווקא בכישלונות. במסגרת האירוע, שנערך בבר-רחוב שבמדרחוב רוטשילד, התארחו שלושה יזמים: משה פורת, איש הייטק ויזמות טכנולוגית וחברתית, עם ניסיון של יותר מ-22 שנים בעולם ההייטק והסטארטאפים, טובית נייזר, יזמת סדרתית, מנכ"לית ומייסדת שותפה של Icebreax, פלטפורמת פרופיילינג עסקית ודן מלובני, יזם סדרתי וראש תחום Data science בסטארטאפ העוסק ב-computer vision.

"תבחרו טוב את השותפים שלכם, ממש כמו שאתם בוחרים את בן זוגכם ואותו דבר לגבי המשקיעים, תבינו שיש ביקוש למוצר שלכם בשוק ואל תנסו לשכנע את המשתמש שהוא צריך משהו אם הוא לא צריך", חלקו הדוברים מניסיונם, והוסיפו טיפ: "תקשיבו למי שיגיד לכם שזה לא יעבוד כדי להבין איך זה כן הולך לעבוד ובעיקר אל תתייאשו. יזמות היא מסע ודרך חיים וכל מיזם שנסגר יכול להוביל למשהו נפלא חדש".

מנהלי קהילת ראשון טק, הכוללים את אורי סער, חן פלדמן, דניאל שרעבי, אביטל דסקל ורוני קום, מסרו: "אנו מזמינים אתכם תושבי ראשון לציון אשר מתעניינים בעסקים, יזמות, הייטק ודיגיטל לקחת חלק ביצירת האקו-סיסטם בראשון לציון אשר עשוי לשים את העיר על מפת הייטק והיזמות הבינלאומית".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר