פנייה לשר הפנים: "הנחה בארנונה להורים פרודים"

המשנה לראש עיריית ראשון לציון, אייל מושיוב, פנה לשר הפנים, בהצעה: הנחה של 20% בארנונה להורים פרודים, המתמודדים עם תשלומי מזונות

פורסם בתאריך: 18.7.17 17:02

המשנה לראש עיריית ראשון לציון, אייל מושיוב, פנה לשר הפנים, אריה מכלוף דרעי בדבר הצעה לתיקון תקנות הסדרים במשק המדינה קביעת הנחה בארנונה למשלמי דמי מזונות. מושיוב מבהיר בפנייתו כי כיו"ר ועדת הנחות בארנונה למגורים בעיר, הוא מכיר מקרוב את המצב בו: נשים חד הוריות, אלמנות, גרושות או פרודות וכן גברים גרושים-פרודים, נמצאים במצב בו קיימת זכאות על פי תקנות ההנחה הארציות וצו הארנונה של ראשון לציון בהנחה בשיעור של 20 אחוזים עד מ"ר. יחד עם זאת, הוא מבקש להציב תנאי: גרים עמם בדירה ילדים עד גיל 18 או לחלופין ילדים על גיל 21 שמשרתים בצבא, מצב אשר לטענת תושבים רבים מקשה על קבלת ההנחה.

"במקרים בהם המשמורת על הילדים ניתנת במשותף לשני ההורים, מתחלקת ההנחה ביניהם שווה בשווה, ובמקרים שהמשמורת נמסרת לאב או לאם (משמורת יחידנית), מקבל רק בעל המשמורת את הזכאות להנחה- על פי הקבוע בתקנות ההנחה", ציין מושיוב בפנייתו לשר הפנים.

עוד הוסיף מושיוב בפנייתו: "ראוי ונכון יהיה לקבוע תיקון לתקנות ההנחה הארציות, ולפיו תינתן גם הנחה להורה המשלם דמי מזונות. כידוע, הורים גרושים או פרודים חייבים במזונות ילדיהם, והיקף המזונות הוא נגזרת השתכרותו של ההורה (בד"כ האב). לצערנו, ישנם מקרים רבים של הורים גרושים ופרודים שלא מסוגלים לשלם את הסכומים שנקבע שעליהם לשלם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר