תקיפת נהג אגד

צפו: כך השתלטו הנוסעים על בחור שהתפרע בנסיעה באוטובוס

תיעוד: נוסע שעלה על קו 190 בראשון לציון, תקף וקילל את נהג האוטובוס ואת הנוסעים שניסו לעזור לו

פורסם בתאריך: 24.1.20 12:44

נהג אוטובוס בקו 190 של אגד בראשון לציון הותקף אתמול (חמישי) על ידי נוסע שטען כי הנהג לא עצר לו בתחנה כמה שעות קודם לכן.

הנוסע קילל את הנהג וגם את הנוסעים באוטובוס שניסו לעזור לו, ולבסוף השליך את משקפיו של הנהג, גנב ממנו את מכשיר הטלפון ונמלט מהמקום. האירוע כולו תועד בסרטון שבו נראה הנוסע צועק ומקלל בגסות את הנהג ואת הנוסעים שניסו להתערב לטובתו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התקרית האלימה ארעה בשעה 12:00 בצהריים, בתחנת האוטובוס של קו 190 בקניון הזהב בראשון לציון. הנוסע החל לתקוף את הנהג לאחר שלטענתו לא עצר לו בכוונה כמה שעות קודם לכן, כשראה אותו מחכה בתחנה עם אופנים חשמליים מקופלים.

הנוסע התפרץ לאוטובוס שעצר בתחנה והחל לגדף את הנהג בגסות: "אני אדפוק לך בעיטה ואגמור אותך, יא בן זונה", צעק הבחור, ובמקביל גם איים על נוסעת שניסתה להתערב לטובת הנהג ועל חייל שניסה להרגיעו. "יש לך משהו להגיד גבר, עשר כמוך אני אוכל, תן לי רק סיבה לאכול אותך", איים על החייל.

הבחור המשיך לקלל את הנהג באיומים: "חיכיתי לתפוס אותך, חשבתי שכשאני אתפוס אותך מה אני אעשה ממך, בא לי לתת לך בעיטה כזאת חזקה לעשות לך נזק כזה בפנים".

לאחר הגידופים הבחור השליך לנהג את משקפי השמש שלו וגנב את מכשיר הטלפון הנייד כשהוא נמלט מהמקום.

בעקבות התקרית האלימה נמסרה תגובה מדובר אגד רון רטנר: "מדובר בעוד אירוע הזוי ואלים של נוסע המתנהג בבריונות קיצונית כלפי נהג האוטובוס ונוסעיו. האירוע החריג בחריפותו התרחש בשעה 12:00 בצהריים בקניון הזהב בראשון לציון, בקו 190 של אגד.

"מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע התחוור שהעניין החמור התפתח ללא כל סיבה הגיונית או מוצדקת. נהג האוטובוס שהבחין שמדובר בנוסע גברתן המתנהג בחוסר יציבות על גבול הטירוף, הפגין איפוק רב ולא נגרר ביחד עם הנוסעים לתגרה אלימה עם התוקף, אלא נותר לשבת על מקומו במשך דקות ארוכות. הערב תוגש תלונה במשטרה כנגד הבריון על תקיפה בנסיבות מחמירות והכשלת עובד ציבור במילוי תפקידו, כמו גם איום והפעלת אלימות כנגד נוסעי האוטובוס".

עוד נמסר מדובר אגד כי "אין בדעתנו לעבור לסדר היום לנוכח האירוע הקיצון. ביטחון הנהגים והנוסעים בתחבורה הציבורית אינו הפקר ואין בדעתנו להותירם חשופים על נפשם לאלימות בריונית קשה שכזו. בטוחני שמשטרת ישראל תיכנס לעובי הקורה, תאתר את הנוסע האלים ותעצור אותו, היות ואדם זה מהווה סכנה של ממש לציבור.

"אנו באגד נציין לשבח את הנהג האמיץ והמאופק, אשר למרות פחדיו וחששותיו שמר על ריסון ואיפוק ולא נגרר לתגרה אלימה אשר הייתה יכולה להסתיים באופן טרגי וקשה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אדם

    לנהג צריך לתת סמכות של קברניט במטוס כלומר סמכות לעצור מי שמתפרע או מאיים, הייתי מצפה מהנהג לא לעמוד ולחטוף את העלבונות להורות לנוסע לרדת מייד מהאוטובוס, במידה ולא מציית לרסס את התוקף בגז מדמיע ולהטיס אותו בבעיטה מהרכב, כל הגברים שהיו ברכב תתבישו… נבהלים מאיומים של אפס שלושה הייתם קופצים עליו ומשכיבים אותו וקושרים אותו כמו תרנגולת עד שהמשטרה מגיעה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המטרה תשחרר את הערס אחרי 5 דקות והוא ימשיך בשלו.

  3. חיים

    אם כל הצער שהבחור דיבר בצורה גסה מאוד. אבל אני לצד הבחור נהגי אוטובוסים הם המיץ של הזבל,הם עושים עבירות על ימין ועל שמאל עוברים ברמזורים אדומים נוסעים מהר ולא נותנים זכות קדימה. הם עוקפים בפראות ואף אחד לא עוקף את כל העבירות שלהם. הם גם לא עוצרים בכל התחנות ובורחים לנוסעים מהתחנה. גועל נפש.

  4. אזרח שאכפת לו

    זה מה שקורה שאין חוק במדינה אם היו מהתחלה מפעילים עליו כוח הכל היה ניגמר, אזרחים מפחדים כי הם לבסוף יואשמו… בשנות ה70 שהיינו שומעים בארה"ב שאנשים לא סייעו לאזרח במצוקה ,אמרנו לעצמנו איך זה יכול להיןת… כאן נהיה אותו דבר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר