חיים גרשון

השף חיים גרשון רק רוצה להמשיך לחיות

השף המקומי, אב לשלושה, חלה לאחרונה במחלת ניוון שרירים (ALS) וגילה שיש תרופה שעשויה להציל את חייו. חבריו מאיגוד השפים הישראלי נרתמו, והוא עצמו מבקש: "כל סכום שלכם יכול לעזור ולהאריך בעוד קצת את חיי"

פורסם בתאריך: 5.7.17 15:45

בשנה האחרונה, כאשר התגלתה אצל השף חיים גרשון מחלת ניוון שרירים (ALS), השתנו חייו מקצה לקצה. עם גילוי המחלה הקציבו הרופאים לגרשון, בן 42, תושב ראשון לציון, נשוי ואב לשלושה, שלוש עד חמש שנים לחיות, כאשר במהלך הזמן הזה המחלה תתפשט לכל השרירים גופו עד שיישאר משותק.

אלא שבכל זאת, יש כנראה מקום לתקווה. בחודש מאי קיבל גרשון בשורה מעודדת לכך שישנה תרופה (אדרבון -(edaravone  שאושרה בארצות הברית, ויכולה לעצור את קצב התפשטות המחלה. אולם עלות התרופה עומד על סכום של 150 אלף דולר. גרשון החל במסע לגיוס הכספים שעשויים להציל את חייו. "אני מרגיש את הספירה לאחור כל יום, כל שעה ותוהה כמה זמן עוד נשאר לי  מתפלל שיהיה לי עוד יום, עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה עם היקרים לי. הבן הקטן שלי בן שלוש, מתפלל לראות אותו גדול. הגדולים שלי בגיל העשרה. חולם לראות אותם מתגייסים לצבא, מתחתנים. ולכן אני פונה לעזרתכם". בהמשך כתב: "אני חולם להמשיך לחיות. כל סכום שלכם יכול לעזור ולהאריך בעוד קצת את חיי".

בנוסף לפנייה באמצעות הפייסבוק, חבריו של השף המקומי, הודיעו כי ייערכו ערב התרמה ב?????, באולם קליספרה (ראשון לציון, רחוב ילדי טהרן 12) שיכלול ארוחה בהכנת 15 שפים. על האירוע אחראים השפים: אדם ענב ומשה אלקובי. "יש במשפחה הזאת שלושה ילדים קטנים ואישה. הוא צעיר וכאב לי הלב ששמעתי על המצב" סיפר ענב, והוסיף: "חשוב לנו שכמה שיותר אנשים יגיעו כרגע יש 150 אנשים שיגיעו ויש מקום ל150 נוספים. תהיה קבלת פנים, ארוחה מכובדת והופעה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר